اوسمار و فرصت ویژه برای پرسپولیس در مقابل استقلال


اوسمار و فرصت ویژه برای پرسپولیس در مقابل استقلال

بعد از بازی با ذوب آهن، همه بازی‌های پرسپولیس تا پایان سال در تهران برگزار خواهد شد.

اوسمار ویرا انتخاب غیرمنتظره ای برای هدایت پرسپولیس بود. با این حال این مربی برزیلی در حال حاضر سرمربی پرسپولیس است و این تیم با او تا پایان فصل ادامه خواهد داد. اوسمار کارش را با باخت در اراک شروع کرد ولی هفته قبل موفق شد تراکتور را شکست دهد. اتفاقی که باعث شد کمی از فشار انتقادات نسبت به اوسمار کم شود. پرسپولیس امروز آخرین بازی بیرون از خانه خود را مقابل ذوب آهن در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد کرد و سایر بازی‌های این تیم تا پایان سال در تهران و مقابل هواداران خودی برگزار خواهد شد.

فرصت ویژه برای پرسپولیس و اوسمار که می توانند با جبران اختلاف امتیاز با استقلال، صدر جدول را از آبی‌ها بگیرند و صدرنشین شوند. پرسپولیس بعد از بازی با ذوب آهن باید در جام حذفی به مصاف نفت و گاز گچساران برود. بعد از آن به ترتیب در لیگ مقابل فولاد، استقلال و پیکان قرار خواهد گرفت که همه این بازی‌ها در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

اوسمار و فرصت ویژه برای پرسپولیس در مقابل استقلال

اوسمار اگر بتواند در این بازی‌ها و به خصوص در دربی خوب نتیجه بگیرد، قطعا به فرد محبوب پرسپولیسی‌ها تبدیل خواهد شد و می تواند به ادامه کار در این تیم امیدوار باشد.در واقع ۴ بازی باقی مانده پرسپولیس تا پایان سال که در تهران هم انجام می شود، فرصتی طلایی برای اوسمار و تیمش خواهد بود که خودشان را به عنوان یک مدعی جدی قهرمانی معرفی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده