75 درصد مشمولین از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال کردند


75 درصد مشمولین از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال کردند

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در جلسه امروز( چهارشنبه ) هیات وزیران گزارش‌های متعددی از سوی اعضای کابینه اشاره شد. با توجه به نزدیکی ایام نوروز و...

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در جلسه امروز( چهارشنبه ) هیات وزیران گزارش‌های متعددی از سوی اعضای کابینه اشاره شد. با توجه به نزدیکی ایام نوروز و سفر مردم در این ایام، ستاد سفر جلسات خود را از شنبه آینده با حضور ۲۴ دستگاه آغاز خواهد کرد.

سخنگوی دولت افزود : وزیر کار گزارشی دادند که نشان از استقبال گسترده مردم از کالابرگ الکترونیکی بود و ۷۵ درصد مشمولین یعنی بیش از ۱۵ میلیون خانوار از این طرح استقبال کردند. همچنین رئیس بانک مرکزی گزراشی ارائه درباره نرخ تورم تولیدکننده ارائه کرد که طبق این گزارش، نرخ تورم تولیدکننده شیب کاهشی خود را حفظ کرده و به ۲۸ درصد رسیده است و تورم نقطه به نقطه ماهانه ما ۱.۲ درصد به رسیده است.

وی با اشاره به مصوبات امروز هیات وزیران، خاطرنشان کرد: یک مصوبه برای رفع مشکلات صادرکنندگان و تسهیل صادرات تصویب شد. عوارض صادرات کالاهای خام و نیمه خام که قبل از این طبق قانون بودجه مقرر شده بود، اصلاح شد و این عدد کاهش پیدا کرد و امروز به گمرک ابلاغ شد. سخنگوی دولت گفت : مصوبه دیگر برای افزایش و تقویت توان صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون در جهت تسهیل وام اشتغال زنان سرپرست خانوار بود. هیات وزیران مصوب کرد که با توسعه بانک های عامل، توان این صندوق افزایش یابد.

بهادری جهرمی همچنین درباره اهمیت مشارکت در انتخابات، گفت: مردم تعیین تکلیف کننده همه امور هستند. با انتخابات، رویکردهای کشور مشخص می شود و مردم به نمایندگان وکالت می دهند که به نیابت از آنها در مجلس تصمیم گیری کنند. هرچه مشارکت بیشتر باشد و انتخاب ها دقیق تر، هشومندانه تر و عالمانه تر باشد، اثار داخلی و بین المللی در زمینه امنیت، ثبات و همبستگی ملی خواهد داشت.


75 درصد مشمولین از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال کردند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه