بازداشت یکی از عاملان قتل مسلحانه پزشک سرشناس در ماهشهر / انگیزه جنایت چه بود؟


بازداشت یکی از عاملان قتل مسلحانه پزشک سرشناس در ماهشهر / انگیزه جنایت چه بود؟

به گزارش رکنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر چهارشنبه در خصوص این پرونده بیان کرد: در پی وقوع تیراندازی اشخاصی ناشناس طی ۲ روز گذشته که منجر به قتل یک پزشک در شهرستان بندر...

به گزارش رکنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر چهارشنبه در خصوص این پرونده بیان کرد: در پی وقوع تیراندازی اشخاصی ناشناس طی ۲ روز گذشته که منجر به قتل یک پزشک در شهرستان بندر ماهشهر شد با حضور و صدور دستور قضایی بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس در صحنه جرم، بررسی موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی اولیه و در تحقیقات میدانی مشخص گردید مقتول با یک قبضه سلاح کلاشینکف به قتل رسیده و قاتلان از صحنه جرم متواری شدند.

محمدی ادامه داد: پس از بررسی محل چندین سرنخ بدست آمد که با جمع آوری مستندات موجود، متهمان مورد نظر شناسایی و تحقیقات تخصصی و دستور ویژه قضایی برای دستگیری متهمان آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر با اشاره به متواری بودن قاتلان تصریح کرد: با تلاش نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و با اشراف اطلاعاتی از محل اختفاء متهمان یکی از عوامل قتل در عملیاتی پلیسی بازداشت شد.

محمدی با اشاره به بررسی های اولیه، افزود: علت و انگیزه قتل، اختلافات شخصی بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر از مردم خواست تا در زمان وقوع هر حادثه، به خصوص تیراندازی از حضور در محل حادثه خودداری کنند و با پلیس تماس بگیرند.

بر اساس اعلام معاون پیشگیری دادگستری خوزستان ۱۰ آسیب اجتماعی اولیه شناسایی شده کشور در خوزستان وجود دارد.


بازداشت یکی از عاملان قتل مسلحانه پزشک سرشناس در ماهشهر / انگیزه جنایت چه بود؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی