تقویت بارش‌ها در برخی مناطق چهارمحال وبختیاری


تقویت بارش‌ها در برخی مناطق چهارمحال وبختیاری

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: طی امشب به ویژه در نیمه غربی کوهرنگ، اردل، کیار و غرب لردگان بارش‌ها تقویت می‌شوند.

معصومه نوروزی با اشاره به ورود سامانه بارشی به آسمان استان، اظهار کرد: بارش‌های امروز در برخی از مناطق استان مانند کوهرنگ، اردل، ناغان و کیار با بارش برف ضعیف همراه بود.

نوروزی گفت: در حال حاضر در بیشتر مناطق استان بارش به صورت برف است و انتظار می‌رود طی امشب به ویژه در نیمه غربی کوهرنگ، اردل، کیار و غرب لردگان بارش‌ها تقویت شوند و برای فردا به خصوص در نیمه اول روز تا ظهر بارش‌ها به ویژه در مناطق جنوبی استان بخشی‌هایی از بروجن، کیار، خانمیرزا ،فلارد و شرق لردگان انتظار می‌رود، و از فردا بعد از ظهر تا شب بارش‌های بسیار خفیف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از فردا ظهر روند کاهشی دمای هوا پیش‌بینی می‌شود و برای روز جمعه کاهش محسوس دمای هوا در سطح استان انتظار می‌رود و برای روز جمعه و شنبه و همچنین یک شنبه بارشی پیش بینی نشده است اما یک سامانه در روز دوشنبه در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: استمرار هوای سرد برای روز شنبه در سطح استان انتظار می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن