فال ابجد واقعی 10 اسفند + فیلم


فال ابجد واقعی 10 اسفند + فیلم

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان...

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. تفسیر فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فال ابجد واقعی 10 اسفند + فیلم

ابجد فال شما : آ آ ب

تعبیر فال ابجد: ‌این حروف ابجد نماینده یک مرد جوان شاعرمنش با احساسات گرم و پرشور است.

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

فال ابجد واقعی 10 اسفند + فیلم

ابجد فال شما : آ ب ب

تعبیر فال ابجد: به زودی پرنده شانس روی شاخسار درخت زندگی‌تان نوید سروربخش عشق و آگاهی را سر می‌دهد و شادی را در زندگی خود تجربه خواهید کرد. / این فال مظهر عشق است و باغ زندگانی شما را سرسبز و مصفا می‌سازد.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

فال ابجد واقعی 10 اسفند + فیلم

ابجد فال شما : د ج د

تعبیر فال ابجد: ماجرا و سفری تازه ذهن شما را گسترده تر می‌سازد. / در این مرحله بر ترس‌های کهنه خود غلبه یافته‌اید و مشتاقانه انتظار افق‌های جدید را دارید. / این فال پیام‌آور فرصت‌ها و ماجراهای پرشوری برای شماست. / اشتیاق شما بیش از تجربیات شماست. / در این مرحله شما با محدودیت‌های خود مواجه می‌شوید و سپس آنها را وسعت می‌دهید. افراد جدید، اندیشه‌های نو و امکانات تازه هریک به نوعی در جریان سفر شما تاثیر می‌گذارد.

فال ابجد متولدین تیر ماه

فال ابجد واقعی 10 اسفند + فیلم

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: فال ابجد امروز برای شما پیام‌آور نور و شادی است و اینکه آرزوهایتان به وقوع می‌پیوندد. / کامیابی نزدیک است. /در زمینه‌ کاری و هنری فرصت بی‌نظیری به شما رو خواهد کرد. / اگر ازدواج نکرده اید زوج مناسب خود را بازخواهید یافت و به شکوفایی خود کمال خواهید بخشید.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

فال ابجد واقعی 10 اسفند + فیلم

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: در زمینه‌های قانونی شما می‌توانید قدم اول را بردارید و نقش رهبری را در کارهایتان به عهده بگیرید. / مشتاق و مصمم از طریق شیوه های آزموده خود برای هرگونه مبارزه آمادگی دارید و می‌توانید به نتایج دلخواه دست یابید. / از سختی‌ها درجهت نیرومندی و سازندگی شخصیت خود سود جسته و اجازه ندهید که احساسات سرکوب شده شما مانعی را بر سر راه اهداف شما به وجود آورد.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

فال ابجد واقعی 10 اسفند + فیلم

ابجد فال شما : آ ب آ

تعبیر فال ابجد: برای زندگی ایده‌آل استعدادهایتان را جلوه‌گر سازید. / غنیمت شمردن فرصت‌ها / بهترین نقطه برای شروع، محیط اطراف خود شماست. برای کاوش و شناخت محیط خود جستجو و تحقیق کنید و دریابید که کدامین منبع جمعی و گروهی برای کمک و همکاری با شما مناسب است. / برای شکوفایی فعالیت های خود افق‌های دیدتان را گسترده تر کنید. پاسخ پرسش‌ها و کنجکاوی‌های خود را دریافت کنید.

فال ابجد متولدین مهر ماه

فال ابجد واقعی 10 اسفند + فیلم

ابجد فال شما : آ ب ج

تعبیر فال ابجد: فرصت های درخشانی در امور تجاری، اقتصادی و پولسازی برایتان رخ خواهد داد که موجب پیشرفت زندگی شما می‌شود./ شما موقعیت‌ها را به خوبی تشخیص می‌دهید و در هر کاری که فکر خود را مشغول سازید موفقیت از آن شما خواهد بود. / جذاب و تاثیرگذار هستید./ به شما توصیه می‌شود که مسئولیت را در کارهایتان به عهده بگیرید تا میدان نفوذ خود را گسترش داده و تجربیات جدیدی عایدتان شود./ ضمنا این حروف می‌تواند تاثیر شخصیتی در زندگی شما با خصوصیات و نگرش‌های یاد شده باشد. او در زندگی شریکی وفادار و ثابت قدم و در وضعیت‌های بحرانی قابل اعتماد، یار و مددکار است.

فال ابجد متولدین آبان ماه

فال ابجد واقعی 10 اسفند + فیلم

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: لازم است از یک زخم یا رنج کهنه شفا یابید. / گذشت زمان تمام زخم‌ها را شفا می بخشد. / داشتن مکان و موقعیتی مناسب برای تجدید قوای جسمانی، روحی و احساسی شما کمک بزرگی است. / از ارتباط داشتن و معاشرت با افراد پرحاشیه یا مسائل پیچیده دوری کنید./ هم اکنون زمان شرکت در فعالیت ها، روابط و اقدامات مهم نیست. / عقب‌نشینی از مشکلات در این مرحله فرار از مسئولیت نیست بلکه نیازی برای جمع‌آوری نیرو و تمرکز است./ نیاز است آرامش خود را حفظ و تمرکز کنید.

فال ابجد متولدین آذر ماه

فال ابجد واقعی 10 اسفند + فیلم

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: نیروهایی برخلاف اندیشه و نقشه‌های شما عمل می‌کند. / مبارزه‌ای که جریان دارد امری اجتناب‌ناپذیر است و مشکلاتی را با خود به همراه خواهد داشت./ اکنون زمان واگذاری نیست. از ارزش ها و باورهای خود در تمام مراحل دفاع کنید. به ویژه اگر زمان و انرژی زیادی را در آن وقف کرده‌اید.

فال ابجد متولدین دی ماه

فال ابجد واقعی 10 اسفند + فیلم

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر فال ابجد: آیا وابستگی شما به پول و مادیات بیش از حد لزوم دارد؟ یا شاید خود را به نوعی درگیر حس مالکیت یا نوعی حسادت کرده باشید؟ / میل به کنترل و تصاحب کردن دارید./ اگر احساس می‌کنید نسبت به شخص خاصی یا محیط و شرایطی بیش از اندازه وابسته هستید و میل دارید آن را در چارچوب مالکیت خود درآورید در این صورت ارزش های حقیقی خود را به مخاطره انداخته اید. اغلب به اشتباه به محیط، شرایط یا اشخاصی می‌چسبیم که برای ما آشنا هستند، حتی اگر بدانیم که دیگر برای ما مفید نیستند. باید بدانید که دیگران نیز نیاز دارند آزاد باشند و چگونگی زندگانی خود را تعیین کنند.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

فال ابجد واقعی 10 اسفند + فیلم

ابجد فال شما : ب ب د

تعبیر فال ابجد: برای کنترل وضعیت فعلی باید مسئولیت های خاصی را به عهده بگیرید. / تلاش تان را بیشتر کنید و به توانایی‌های خود اعتماد داشته باشید./انعطاف پذیر باشید. / به زودی بر شرایط دشوار خود مسلط شده و اوضاع بهبود می یابد. / دو یا چند موضوع جداگانه انرژی و توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

فال ابجد واقعی 10 اسفند + فیلم

ابجد فال شما : آ ج ب

تعبیر فال ابجد: شما در شرف یک جریان تبدیلی نیرومند و قریب‌الوقوع هستید. آنچه را که قصد دارید به آن بیاویزید با این قدرت دگرگون کننده ویران خواهد شد. ویرانی وضعیت‌های فرسوده‌ای که مانع رشد واقعی شما می‌شود یک جریان شفادهنده را در سراسر ارگانیسم بدن شما آغاز می کند. با سرزنش دیگران کاری را از پیش نمی‌برید. با پذیرش مسئولیت جدید خواهید توانست دوباره اقتدار خود را در دست بگیرید.


فال ابجد واقعی 10 اسفند + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی