استقلال با 11 بازیکن خوب هم موفق نمی‌شود


استقلال با 11 بازیکن خوب هم موفق نمی‌شود

صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد اگر درگیری های درون تیمی مدیریت با کادرفنی به پایان برسد این تیم می تواند موفق شود.

ورمزیار با اشاره به برد استقلال مقابل سپاهان تاکید کرد: من فکر می کنم این استقلال از نظر مهره خوب است و در نیم فصل توانست نقاط ضعف خودش را برطرف کند. همین موضوع باعث شد مقابل سپاهان هم بازی قابل قبولی ارائه کرده و برنده بازی شوند. به نظر من خرید سیلوا، ماشاریپوف و فخرالدینی بسیار متفکرانه بود. همین مساله باعث شد در بازی های نیم فصل دوم خوب نتیجه بگیرد.

وی ادامه داد: استقلال با این شرایطی که الان دارد می تواند قهرمان شود. فقط باید آرامش خود را حفظ کند. باید اختلافات مدیریت با کادرفنی کنار گذاشته شود. تیم استقلال در حاضر از بهترین بازیکنان و کادرفنی بهره می برد. ولی اگر 11 بازیکن خوب هم داشته باشند و آرامش تیمی نباشد نمی‌توانند موفق شوند.

او با اشاره به سه خرید استقلال در نیم فصل تاکید کرد: استقلال با خرید سیلوا توانسته به بازی خود در خط دفاع نظم دهد. در خط هافبک و حمله هم شرایط خوبی دارد و وینگرها هم تلاش خود را انجام می دهند. در خط حمله بلانکو، مهرداد محمدی، رمضانی و پیمان بابایی هستند که می توانند به تیم کمک کنند.

ورمزیار درباره اینکه آیا بلانکو با یک گل زده توانسته انتظارات را برآورده کند گفت: گاهی مواقع یک بازیکن مهاجم تارگت می شود یعنی از سوی مدافعان حریف مورد هدف قرار می گیرد تا او را مهار کنند و این کار باعث می شود سایر بازیکنان فضای مناسب تری را برای گلزنی به دست بیاورند. الان بلانکو در استقلال این شرایط را دارد. خوب کار می‌کند. خیلی به موقع اضافه می‌شود. هم توپ گیری و هم حفظ توپ خوبی دارد. ضمن اینکه در بازی‌سازی هم موثر کار می‌کند.

استقلال با 11 بازیکن خوب هم موفق نمی‌شود

این پیشکسوت استقلال درباره اینکه اختلافات مدیریت این باشگاه با جواد نکونام می تواند به تیم ضربه بزند گفت: قطعا همین طور است. از هر چیزی مهم تر حفظ آرامش تیم است. کادرمدیریت و کادرفنی باید تسلیم خواسته باشگاه باشند و راستای منافع باشگاه باید از خود گذشتگی کنند و دیگر منافع خود را رها کنند.

او در پایان در خصوص اینکه بهترین بازیکن استقلال در بازی برابر سپاهان چه کسی بود تصریح کرد: وقتی تیم می برد همه خوب هستند ولی روزبه شرایط خوب و متفاوتی داشت ضمن اینکه نباید از بازی خوب حسین حسینی هم چشم‌پوشی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج