توصیه پلیس: تا پایان هفته از سفر‌های غیرضروری پرهیز شود


توصیه پلیس: تا پایان هفته از سفر‌های غیرضروری پرهیز شود

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: در جاده‌های کشور همچنان شرایط زمستانی حاکم است و بهتر است تا پایان هفته از سفر‌های غیرضروری پرهیز شود.

سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در خصوص آخرین وضعیت راه‌های کشور گفت: محور‌های استان‌های قم و مرکزی از جمله محور‌های اراک-سلفچگان، دلیجان-سلفچگان و قم-سلفچگان به علت بارش برف، یخ زدگی و عدم ایمنی تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا افزود: همچنین محور خرم آباد-پلدختر، محور سربیشه-نهبندان، محور دلگان-ایرانشهر، توسکستان- شاهرود مسدود است.

وی ادامه داد: در جاده‌ها شرایط زمستانی حاکم است و تا پایان هفته از سفر‌های غیرضروری پرهیز شود.

سرهنگ شیرانی گفت: همراه داشتن تجهیزات زمستانی در سفر‌های جاده‌ای ضروری است. کاهش سرعت رانندگی و افزایش فاصله طولی با خودرو جلویی در پیشگیری از تصادفات بسیار مؤثر است. رانندگان زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: محور‌های منتهی به استان‌های شمالی دارای بارش برف و باران می‌باشند.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا افزود: در ورودی و خروجی محور‌های سلفچگان و در محور اراک - بروجرد و بالعکس شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی در پایان گفت: در برخی از محور‌های استان‌های البرز، ایلام، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، دومقم، همدان، چهارمحال و بختیاری، کردستان، اصفهان، قزوین، لرستان، مازندران، کرمان جنوب، کرمان، کرمانشاه و گلستان بارش برف و باران را دادیم و همچنین بارش باران را در برخی از محور‌های استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس سیستان و بلوچستان (جنوب) و گیلان شاهد هستیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها