هزینه‌های هنگفت پای بازیکنان بی‌کیفیت!


هزینه‌های هنگفت پای بازیکنان بی‌کیفیت!

در دوره حضور ژوزه مورایس در سپاهان پای بازیکنان بی‌کیفیت خارجی به این تیم باز شده است.

باشگاه سپاهان طی سالیان حضور در فوتبال در جذب بازیکن باکیفیت خارجی ، خوش‌نام بود و با جذب بازیکنانی از جمله لئون استپانیان و آرمناک پتروسیان در دهه ۷۰ و ۸۰ و در ادامه عمادرضا، برونو سزار، جواهیر سوکای و ابراهیم توره موفقیت‌های مختلفی را به دست آورده بود. با این حال طی دوره حضور ژوزه مورایس در سپاهان، نیلسون، رناتو، فرناندز، کامسوبا و کاتاتائو در ترکیب سپاهان حضور داشتند که یا بی کیفیت بودند یا تاثیرگذاری چندانی در ترکیب از خود به نمایش نگذاشتند.

البته سپاهان در این فصل برایان دابو را نیز جذب کرد که متفاوت از دیگر بازیکنان عملکرد نسبتا خوبی داشت اما مورایس در نیم فصل بازیکن دیگری به نام عیسی عباس جذب کرد که از نظر فنی و فیزیکی شباهت زیادی به کامسوبا دارد که هیچ کمکی نتوانسته بود به سپاهان بکند.

حالا عیسی عباس با همان شکل بازی به سپاهان آمده و طی بازی‌های اخیر نمایش ضعیفی از خود به نمایش گذاشته است. عملکرد این بازیکن همه را به یاد کامسوبا و دیگر بازیکنان بی کیفیت سپاهان می‌اندازد.

مورایس در راستای مشکلات خط دفاعی‌اش این بار روی یک مدافع کلمبیایی دست گذاشته که با نگاهی به سابقه این بازیکن می‌توان حدس زد این ادامه مسیر جذب بازیکنان ضعیف خارجی سپاهان خواهد بود.

ادوین لازو که در پست‌های مدافع میانی و هافبک دفاعی بازی می‌کند، طی سال‌های اخیر در لیگ‌های بلغارستان و کلمبیا توپ زده است. او هر سال در یک تیم بازی کرده و عملکرد چندان مناسبی از خود به نمایش نگذاشته است.

هزینه‌های هنگفت پای بازیکنان بی‌کیفیت!

باشگاه سپاهان طی سال‌های گذشته همواره در جذب بازیکن عملکرد قابل توجهی داشت و حالا با هدر دادن منابع مالی و هزینه‌های هنگفت تنها به خود ضربه وارد می‌کند و همین مساله خشم هواداران این تیم را برانگیخته است.

باید دید در نهایت روند سپاهان با جذب چنین بازیکنانی می‌تواند باعث پیشرفت و رفع نقاط ضعف این تیم شود یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن