سردار سلامی: انتقام از دشمنان در دستور کار قرار دارد


سردار سلامی: انتقام از دشمنان در دستور کار قرار دارد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتقام از دشمنان دستور کار جاری است و هرگز از دستور کار ما حذف نخواهد شد، اجازه نمی‌دهیم این‌ها بر سرنوشت مسلمانان حاکم شوند.

سردار سلامی: انتقام از دشمنان در دستور کار قرار دارد

به گزارش راهبردمعاصر؛ به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان، سردار سرلشکر حسین سلامی پنجشنبه در همایش تجلیل از خانواده های شهیدان مدافع حرم، امنیت، تشییع و گلزار شهدای کرمان با تاکید بر اینکه ما به خوبی دشمنان ملت ایران را می‌شناسیم و از نقشه‌های شوم آنان آگاه هستیم افزود: این روزها هیچ شهری در ایران به اندازه کرمان معطر به عطر شهیدان نیست، چه حکمتی است که خداوند از میان مردم این سرزمین، شهیدان را گلچین می‌کند.

وی شهادت را یک گزینش و انتخاب الهی دانست و افزود: شهید را خداوند انتخاب می‌کند و برای او فضائل بی‌شماری قائل است.

سرلشکر سلامی در ادامه ضمن تشریح خصوصیات و برکات شهادت تصریح کرد: ما مردم سرزمینی هستیم که دشمنان آن را احاطه کرده‌اند؛ همه قدرت‌های شیطانی، دشمن اسلام، انقلاب، نظام و مردم ما هستند، همه قدرت‌های باطل از آمریکا در صدر آنها گرفته که بزرگترین قدرت شیطانی تاریخ بشر است تا همه متحدان، شرکا و هم پیمانان آنها تا عناصر خودفروخته و فریب خورده تکفیری که منحرفان اعتقادی هستند به نام اسلام جنایت انجام می دهند و بچه‌های کوچک را سر می‌برند و قتل عام می‌کنند.

وی گفت: امروز می‌بینید تکفیری‌های تروریسم هم به همین نسبت عمدتا به بی‌گناهان کار دارند؛ به کسانی که بی دفاع هستند، مسلح نیستند و قدرت دفاع از خود را ندارند؛ در میان این افراد، خود را منفجر می‌کنند و عده زیادی از مردم بی‌گناه و بی دفاع را به شهادت می‌رسانند.

سرلشکر سلامی افزود: اعمال این جنایتکاران مثل هم است؛ چرا که صهیونیست‌ها قتل عام می‌کنند، تکفیری‌ها هم قتل عام می‌کنند، فرقی نمی‌کند، مثل سلاح کشتار جمعی عمل می‌کنند و این یک واقعیت آشکار و غیرقابل انکار است.

وی تأکید کرد: ما در مقابل همه این‌ها ایستاده‌ایم و راه را به فضل الهی بر همه این‌ها می‌بندیم؛گرچه ممکن است این‌ها، تحت غافلگیری عملی را انجام دهند، ولی ما راه‌ها را خواهیم بست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ما به خوبی دشمنان ملت ایران را می‌شناسیم و از نقشه‌های شوم آنها آگاه هستیم گفت: نهایت اهداف و برنامه‌های اصلی ما نزدیک سازی دشمنان به مغرب زندگیشان است و به فضل الهی زندگی را بر آنها تنگ و تیره خواهیم کرد.

وی بیان کرد: به طور قطع اجازه نمی‌دهیم این‌ها بر مسلمانان غالب شوند؛ البته این سنت الهی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه زندگی در کنار این‌ها تجربه تلخی است، تصریح کرد: آیا مسلمانان می‌توانند در کنار صهیونیست‌ها زندگی آرامی داشته باشند؟؛ ما به چشم می‌بینیم آمریکایی‌ها هر جا وارد شده‌اند با خود ناامنی، عقب ماندگی، وابستگی، فقر، محرومیت، ناامنی، کشتار، بی ثباتی، جهل و بی اعتقادی آورده‌اند. انگلیس و صهیونیسم هم همینطور و همچنین این‌هایی که در دنیای اسلام با آنها ائتلاف کرده‌اند و چشم به الفت این ها دوخته‌اند و مهره‌های شطرنج سیاسی آنها هستند، به یاری الهی همه این‌ها نابود خواهند شد.

وی تصریح کرد: شما غروب خیلی از دولت‌های استکباری و ظالم را دیدید، غروب این‌ها را هم خواهید دید، همچنین تلالو خورشید اسلام را دیدید و امروز هم می‌بینید که اسلام چگونه می‌درخشد؛ ولی چیزی که کمک می‌کند صبر، استقامت، ایمان و بردباری شما است.

سردار سلامی کرد: اگر من امروز به اذن و دستور رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای در این مکان حاضر شده‌ام، چیزی که می‌گویم واقعی است، من با اجازه ایشان آمده‌ام و سرباز، خادم و فدایی ایشان هستم؛ امروز آمده‌ام تا سلام، محبت و دعای خیرشان را که همیشه با شما است و عشق و علاقه ‌ای که به شما مردم کرمان دارد را ابلاغ کنم و تجلیل کنم و دست شما عزیزان را ببوسم./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم