انهدام باند سرقت منازل تهران


انهدام باند سرقت منازل تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق که به خانه‌های شهروندان در جنوب تهران دستبرد می‌زدند، خبر داد.

انهدام باند سرقت منازل تهران

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از خانه‌ای در جنوب تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

او تصریح کرد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد که ۴ مرد جوان در ساعات پایانی شب به خانه مال باخته مراجعه و با تخریب قفل درب ورودی اقدام به سرقت لوازم با ارزش به مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کرده و پس از انجام اعمال مجرمانه با خودروی تیبا متواری شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آن‌ها سابقه دار بوده و به تعدادی منزل در تهران دستبرد زده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه یکی از متهمان را در تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی وی را طی عملیاتی دستگیر کردند.

او با بیان اینکه ۳ نفر از متهمان کماکان تحت تعقیب پلیس هستند، گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۸ فقره سرقت از خانه‌های شهروندان در نقاط مختلف تهران با همدستی ۳ متهم دیگر اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: در بررسی‌های اولیه از مخفیگاه متهم اموال مسروقه کشف شد و تحقیقات بیشتر نشان می‌داد، متهمان سابقه سرقت دارند و به تازگی از زندان آزاد شده‌اند.

سردار ولیپور گودرزی با اشاره به اینکه خودرو‌های سارقان نیز سرقتی بوه است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با دستگیری ۳ متهم دیگر پرونده ادامه دارد./باشگاه خبرنگاران جوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی