شکستی دیگر برای کلباء/زنگ خطر برای مجیدی


شکستی دیگر برای کلباء/زنگ خطر برای مجیدی

اتحاد کلباء در دیداری از هفته پانزدهم ادنوک لیگ و در مسابقه خانگی تن به شکست داد.

اتحاد کلباء حتی موفق به عبور از سد البطائح هم نشد و در دیداری از هفته پانزدهم ادنوک لیگ و در خانه، برابر این تیم تن به شکست داد تا وضعیت فرهاد مجیدی در این تیم به خطر بیفتد.

نخستین موقعیت جدی بازی را البطائح از دست داد. روی اشتباه عجیب دروازه‌بان و مدافعان کلباء، توپ به آلوارو دی اولیویرا رسید که ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

مهدی قایدی تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت. ارسال اسپاداسیو از راست به روی دروازه و ضربه محکم وینگر ایرانی که تعادل خود را نیز از دست داده بود، با پای دروازه‌بان البطائح دور شد.

میهمان در دقیقه 19 به شکل اتفاقی تا آستانه گلزنی پیش رفت که ارسال محمد الحمدی به شکل اتفاقی در آستانه ورود به دروازه بود که به تیرک برخورد کرد. کلباء می‌توانست در دقیقه 23 به گل برسد که ضربه سر الفردان به بیرون رفت.

شکستی دیگر برای کلباء/زنگ خطر برای مجیدی

بالاخره قفل دروازه‌ها در دقیقه 38 باز شد. پاس دنیل بسا به مهدی قایدی رسید و این بازیکن با یک سر توپ دیدنی، مدافع روبرویش را از سر راه برداشت و سپس با ضربه بغل پای تماشایی، توپ را به تور دروازه چسباند.

در شرایطی که بازی در نیمه نخست با برتری کلباء رو به پایان بود اما روی ارسال محمد جمعه و ضربه سر آناتولی، این بازیکن کامرونی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. این بازیکن بالاتر از والاس موفق شد روی توپ اثر بگذارد.

در نیمه دوم نیز باز هم البطائح به لطف اشتباه مرگ‌بار والاس به گل رسید. ابتدا سالم راشد در دفع توپ عاجز بود و سپس آناتولی از غفلت عجیب و غریب مدافع برزیلی نهایت استفاده را برد و گل دوم را به ثمر رساند.

در نهایت نیز تلاش‌های کلباء برای گلزنی بی‌نتیجه بود و البطائح با نتیجه دو بر یک از سد اتحاد کلباء گذشت تا تیم فرهاد مجیدی در پنج بازی اخیر در ادنوک لیگ، متحمل چهار شکست شده و فقط یک نتیجه تساوی را کسب کند.

کلباء با این شکست سیزده امتیازی و در رتبه یازدهم باقی ماند. عجمان که با یازده امتیاز پایین‌تر از این تیم است، دو بازی کمتر انجام داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن