ایران، صحنه خلق حماسه ملی مشارکت در انتخابات


ایران، صحنه خلق حماسه ملی مشارکت در انتخابات

مشاهدات میدانی از سراسر کشور نشان می‌دهد مردم از صبح امروز همچون گذشته پرشور و پرنشاط مهیای خلق حماسه بزرگی در راستای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستند. مردم در پای صندوق‌ها از دیگران خواستند آگاهانه به فرد اصلح رأی دهند.

ایران، صحنه خلق حماسه ملی مشارکت در انتخابات

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ طبق اعلام وزارت کشور قرار بود از ساعت هشت صبح جمعه ۱۱ اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شود، ولی مشاهدات خبرنگار «راهبرد معاصر» از وضعیت حوزه‌های رأی گیری نشان می‌دهد مردم غیور و عزتمند کشورمان همچون همیشه حضور سبز خود را پای صندوق‌های رأی حفظ کردند و ساعتی پیش از برگزاری رسمی انتخابات در محل حوزه‌های رأی گیری حاضر بودند.

یقین دارم انتخابات و حضور پررنگ در آن مایه استحکام نظام است و نباید در آن حزب بازی و سیاسی کاری کرد

رأس ساعت هشت صبح امام خامنه ای (مد ظله العالی)، رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون دوره‌های گذشته برگزاری انتخابات در کشورمان در حسینیه امام خمینی (ره) حاضر شدند و رأی خود را به صندوق انداختند.

رهبر انقلاب اسلامی با توصیه به اینکه مردم در نخستین ساعات ممکن رأی خود را در صندوق‌ها بیندازند، فرمودند: امروز چشم دوستان و بدخواهان به ملت است و می‌خواهند ببینید نتیجه چه می‌شود. دوستان را خوشحال کنید و بدخواهان را ناامید.

ایران، صحنه خلق حماسه ملی مشارکت در انتخابات

ایشان توصیه کردند، مردم در هر حوزه به اندازه لازم رأی بدهند نه کمتر. مثلاً در تهران ۳۰ نماینده مجلس وجود دارد و مردم به ۳۰ نفر رأی بدهند و نه کمتر.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: آخرین حرف من خطاب به مرددین انتخابات این است که در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پرشور در انتخابات و تأکید ایشان در لحظه انداختن رأی در صندوق‌ها مبنی بر از دست ندادن فرصت خیر و نیکی باعث شد آن دسته از مردم که جزو مرددان جامعه هستند، راهی صندوق‌های رأی شوند یا اینکه عزم خود را برای مشارکت در انتخابات جزم کردند.

یقین دارم انتخابات و حضور پررنگ در آن مایه استحکام نظام است و نباید در آن حزب بازی و سیاسی کاری کرد

یکی از رأی دهندگان که شغل آزاد داشت و با فرزند خردسالش در انتخابات حاضر شده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار «راهبرد معاصر» با بیان اینکه برخی گله‌ها از وضع موجود وجود دارد، گفت: یقین دارم انتخابات و حضور پررنگ در آن مایه استحکام نظام است و نباید در آن حزب بازی و سیاسی کاری کرد.

ایران، صحنه خلق حماسه ملی مشارکت در انتخابات

وی افزود: انتخابات مایه استحکام نظام و سیلی محکمی در صورت دشمنانی است که نمی‌خواهند این کشور روی آرامش و ثبات به خود ببیند.

خانمی که با مادر مسنش در یکی از شعبه‌های رأی گیری حاضر شده بود، گفت: به خاطر امر رهبرم و به دور از هیاهوهای سیاسی در انتخابات شرکت کردم تا نه به گروه‌های سیاسی چپ و راست، بلکه به نظام جمهوری اسلامی رأی دهم.

وی افزود: رأی سفید هم نمی‌دهم که با این رأی من دشمنان شاد شوند، بلکه با تحقیق و پرس و جو از دوستان و آشنایان و اهل علم افرادی را که به نظر اصلح بودند انتخاب کردم و به آن‌ها رأی دادم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها