احتمال تعطیلی مدارس شعب اخذ رای تهران


احتمال تعطیلی مدارس شعب اخذ رای تهران

فارس: استاندار تهران گفت: در حال تعامل با آموزش و پروش برای تعطیلی مدارسی هستیم که به‌عنوان شعبه اخذ رای‌ استفاده شده‌اند. استاندار تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا الان شاهد رشد و مشارکت خوبی هستیم و هرچه به سمت پایان رای‌گیری می‌رویم...

احتمال تعطیلی مدارس شعب اخذ رای تهران

فارس: استاندار تهران گفت: در حال تعامل با آموزش و پروش برای تعطیلی مدارسی هستیم که به‌عنوان شعبه اخذ رای‌ استفاده شده‌اند.
استاندار تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا الان شاهد رشد و مشارکت خوبی هستیم و هرچه به سمت پایان رای‌گیری می‌رویم روند مشارکت بیشتر می‌شود، اما منتظر آخرین وضعیت‌ها هستیم.
وی گفت: معلمینی که در فرآیند رای‌گیری به‌عنوان عوامل اجرایی کمک‌کار بودند در شمارش آرا هم خواهند بود، همچنین برخی مدارس در کنار مساجد بعنوان شعب اخذ رای‌ استفاده شدند، به همین دلیل در حال تعامل با آموزش و پروش برای تعطیلی مدارسی هستیم که به‌عنوان شعبه اخذ رای استفاده شده‌اند.
- سخن از میزان مشارکت کار غیرمسئولانه است
استاندار تهران ادامه داد: هرکسی آماری از میزان مشارکت اعلام کرده، کار غیرمسئولانه انجام داده و این کار گمانه‌زنی شخصی است و مسئولیت کار با خود آن شخص است.
- میزان مشارکت مطابق پیش‌بینی‌ها
فخاری با بیان اینکه در خصوص اعلام میزان مشارکت فرد غیرمسئولی حق اظهار نظر ندارد و میزان مشارکت پایان رای‌گیری مشخص می‌شود، افزود: تاکنون آمار مشارکت مطابق پیش‌بینی‌ها بوده است.
لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج عروس 85 ساله ثروتمند با پسر 25 ساله در ایران / رسوایی شرم آور را ببینید