مراکز آموزشی سمنان فردا تعطیل شد/ آغاز فعالیت ادارات با 2 ساعت تاخیر


مراکز آموزشی سمنان فردا تعطیل شد/ آغاز فعالیت ادارات با 2 ساعت تاخیر

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: فردا شنبه دوازدهم اسفند ۱۴۰۲ تمام مراکز آموزشی استان تعطیل است و فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری سمنان، ابوذر غفاری شامگاه جمعه گفت: با توجه به برگزاری انتخابات شکوهمند یازدهم اسفند با حضور گسترده مردم، تمام مراکز آموزشی این استان در روز شنبه ۱۲ اسفند/ فردا تعطیل اعلام و فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

‌وی افزود: با توجه به برگزاری فرآیند گسترده انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شعبه‌های اخذ رای به ویژه در مراکز آموزشی و همچنین تلاش جامعه بزرگ فرهنگیان و استادان دانشگاه‌های استان سمنان به عنوان دست‌اندرکاران اجرای انتخابات و امانت‌داران رای مردم، تمامی مراکز آموزشی استان سمنان شامل کلیه دانشگاه‌ها، مدارس و مهد‌های کودک در روز شنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل اعلام می‌شود.

معاون استاندار سمنان با قدردانی از مشارکت بالای مردم استان و خلق حماسه باشکوه انتخابات ۱۱ اسفند، بیان کرد که فعالیت تمامی مراکز اداری و دستگاه‌های اجرایی استان نیز در روز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: همه مقاطع تحصیلی استان و همه آموزشگاه‌ها فردا شنبه غیرحضوری شد.

سیدجمال وزیری افزود: طبق تصمیم شورای عالی آموزش استان سمنان در خصوص وضعیت مدارس به دلیل ادامه روند انتخابات، مدارس سراسر استان فردا تعطیل و آموزش در بستر برنامه شاد پیگیری می‌شود.

۶۸۱ شعبه اخذ رای در استان سمنان فعال است که از این تعداد ۴۸۲ شعبه شهری و ۱۹۹ شعبه روستایی و ۵۳۸ شعبه ثابت و ۱۴۳ شعبه سیار است.

تاکید شده است که رای دهنده به هر شعبه‌ای که مراجعه می‌کند، رای را باید در همان شعبه تحویل دهد تا حقی از فردی ضایع نشود و به همراه داشتن یکی از چهار مدرک هویتی اعم از کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه راهنمایی و رانندگی و یا کارت پایان خدمت، برای شرکت در انتخابات کفایت می‌کند.

شمار نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان بنا بر اعلام شورای نگهبان و پس از اعمال درخواست جابه‌جایی داوطلبان، به ۱۴۹ نفر در چهار حوزه انتخابیه رسید که با انصراف ۳۹ نامزد نمایندگی در مجلس شورای اسلامی، تعداد نهایی نامزد‌های چهار حوزه انتخابیه استان ۱۰۹ نفر اعلام شد.

مرحله نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای حوزه انتخابیه این استان با ثبت نام پنج نفر از روحانیانِ متقاضی پایان یافت که در این میان برخی از داوطلبان از ادامه رقابت انصراف دادند یا رد صلاحیت شدند و در نهایت، یک نفر به عنوان داوطلب در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از استان سمنان تایید صلاحیت شد و یک نفر نیز تغییر حوزه داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق