مدارس گیلان غیرحضوری شد / شروع فعالیت ادارات با 2 ساعت تاخیر


مدارس گیلان غیرحضوری شد / شروع فعالیت ادارات با 2 ساعت تاخیر

استاندار گیلان گفت: به دلیل برپایی شعب اخذ رای در بسیاری از مدارس استان و طولانی شدن فرآیند انتخابات و تمدید چند مرحله‌ای مدت آن، تمامی مقاطع تحصیلی استان فردا ۱۲ اسفندماه غیرحضوری و حضور کارمندان در ادارات با ۲ ساعت تاخیر شد.

اسدالله عباسی شامگاه جمعه در ستاد انتخابات استان گیلان در استانداری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه بخشی از واحد‌های آموزشی گیلان شعب اخذ رای و فرهنگیان نیز عوامل اجرایی بوده و شمارش آرا در مدارس ادامه خواهد یافت، واحد‌های آموزشی فردا نوبت صبح و عصر غیرحضوری شد.

وی ضمن قدردانی از حضور و مشارکت مردم ولایتمدار گیلان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: ۴۵ هزار نفر از هم استانی‌ها از عوامل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در کنار نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی در روند انتخابات همراهی داشتند که تلاش این نیرو‌ها در ایجاد سلامت و امنیت انتخابات ستودنی است.

۲ میلیون و ۱۲ هزار نفر در گیلان واجد شرایط رای بودندکه از این تعداد ۷۰۳ هزار و ۵۱۱ واجد شرایط مربوط به شهرستان رشت است؛ ضمن اینکه ۸۶ هزار و ۱۶۶ رای اولی در گیلان حضور دارند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه ۱۱ اسفند همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

استان گیلان در مجلس شورای اسلامی ۱۳ نماینده و در خبرگان رهبری چهار نماینده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام 2 - آرسنال 3