آیا احتمال تعطیلی مدارس مشهد فردا یکشنبه وجود دارد؟


آیا احتمال تعطیلی مدارس مشهد فردا یکشنبه وجود دارد؟

با خروج سامانه بارشی، وضعیت جوی استان خراسان رضوی نسبتا پایدار است و خبری در مورد تعطیلی مدارس گزارش نشده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی که در چند روز گذشته در مناطق مختلف این استان فعال بود، دیشب به تدریج از شرق خراسان رضوی خارج شد.

محمد غیوری روز شنبه افزود: با عبور این سامانه بارشی که بارندگی های خوبی را به ثبت رساند، وضعیت جوی در خراسان رضوی پایدار خواهد شد.

وی ادامه داد: البته بارش های پراکنده همچنان در برخی از مناطق شرقی استان ادامه خواهد داشت که مه گرفتگی محورهای مواصلاتی از پیامدهای این بارش ها خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین روند تدریجی افزایش دمای روزانه نیز از دیگر پدیده های هفته جاری است که در بیشتر مناطق استان رخ خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: فریمان با ۱۱ سانتیمتر برف و تربت جام با چهار میلیمتر بارندگی بیشترین بارش های خراسان رضوی را در شبانه روز گذشته به ثبت رسانده اند.

غیوری عنوان کرد: در این مدت فریمان با منفی ۱۳ و سبزوار با ۶ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند،کلانشهر مشهد نوسانات دمایی منفی سه تا ۲ درجه را در شبانه روز گذشته به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی اظهار کرد: دمای فعلی مشهد ۲ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، امروز نوسانات دمایی منفی ۶ تا چهار درجه را به ثبت خواهد رساند.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بارش برف در برخی جاده های استان موجب لغزندگی سطح جاده ها در این مناطق شده است.

یوسف بنی اسدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بارش برف در جاده های شهرستانهای صالح آباد، تربت جام، تایباد و قوچان جاده های این مناطق را لغزنده کرده است.

وی ادامه داد: این بارشها در جاده تربت جام - تایباد در محدوده "کرات" و در جاده سرخس- مشهد در محدوده گردنه "مزداوند" موجب لغزندگی مسیر شده است.

بنی اسدی بیان داشت: در حال حاضر همه جاده های استان باز بوده و محدویت اردوی نیز در مسیرهای برف گیر نداریم.

آیا احتمال تعطیلی مدارس مشهد فردا یکشنبه وجود دارد؟

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بر اساس اعلام هواشناسی سامانه بارشی که ظرف روزهای گذشته در استان فعال بود هم اکنون کنونی در حال خروج از خراسان رضوی است و امروز بارشها متوقف می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق