ضربه گلوله تشکیلات خودگردان، فرمانده القسام را زخمی کرد


ضربه گلوله تشکیلات خودگردان، فرمانده القسام را زخمی کرد

اقتصادنیوز: نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین یکی از فرماندهان گردان‌های القسام را در اردوگاه جنین زخمی کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،‌ قیس السعدی، از فرماندهان گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس در اردوگاه جنین به ضرب گلوله دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین که قصد بازداشت او را داشتند، زخمی شد.

هنگامی که السعدی در یک مغازه در اطراف اردوگاه جنین بود، نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین به سمت او تیراندازی کردند، اما او موفق به فرار شد.

پس از این تیراندازی، ده‌ها نیروهای مسلح به ساختمان استانداری جنین مشهور به پایگاه المقاطعه تیراندازی کردند.

برخی شاهدان عینی به وبگاه العربی الجدید گفتند، السعدی از ۲ سال قبل یکی از چهره‌های تحت تعقیب نیروهای اشغالگر صهیونیستی بود که در تیراندازی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین به او از فاصله نزدیک، یکی از پاهایش زخمی شد.

خبر مرتبط
القسام پهپاد اسرائیلی را تحت کنترل گرفت

شاخه نظامی حماس اعلام کرد که یک فروند پهپاد اسرائیلی را در شهر غزه به کنترل خود درآورده است.

به گفته این منابع، السعدی که پیش از این حدود ۶ سال را در زندان‌های رژیم صهیونیستی گذرانده، داخل مغازه‌ای در نزدیکی آرامگاه شهدا در اردوگاه جنین بود که خودروهای تشکیلات خودگردان فلسطین به محل یورش آورده و نیروهای آن با سلاح‌هایشان پیاده شدند، اما این فرمانده القسام به سرعت دوید در ادامه آنها به سمتش تیراندازی کردند، اما او به دویدن ادامه داد و از دیدشان پنهان شد.

السعدی با اینکه مسلح بود، اما به سمت نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین تیراندازی نکرد.

خبر مرتبط
شکار جدید القسام در غزه / یک پهپاد پیشرفته اسرائیلی شکار شد

اقتصادنیوز: شاخه نظامی حماس اعلام کرد یک فروند پهپاد پیشرفته ارتش رژیم صهیونیستی از نوع Skylark را در جنوب محله الزیتون تحت کنترل گرفته است.

ویدیوی دوربین‌های مداربسته موجود در نقطه یاد شده، نشان می‌دهد که نیروهای امنیتی به داخل مغازه یورش بردند و سپس از آنجا بیرون می‌دوند و فرمانده القسام نیز با پیراهن سفید در حال دویدن است که نیروهای امنیتی به او شلیک می‌کنند.

پس از انتشار این خبر، خشم گسترده‌ای ساکنان اردوگاه را در بر گرفت و ده‌ها فرد مسلح از نیروهای تیپ جنین در محکومیت اقدامی که علیه السعدی انجام شد، به خیابان‌ها آمده و به سمت ساختمان استانداری تیراندازی کردند.

برخی منابع ویژه به العربی الجدید گفتند، دستگاه‌های امنیتی فلسطین در چند روز گذشته ۱۰ تن از نیروهای مقاومت را در شهر و اردوگاه جنین بازداشت کردند که این اقدامات با مخالفت شدید و محکومیت گسترده‌ای مواجه شد به ویژه در این مقطع زمانی که حملات دشمن صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری اشغالی و نیز ترورها و بازداشت‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه نیروهای مقاومت در شهرها، روستاها و اردوگاه‌ها ادامه دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی