کش رو زن حرفه ای در پایانه جنوب زمینگیر شد


کش رو زن حرفه ای در پایانه جنوب زمینگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ اردشیر نادری جانشین پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: با افزایش سرقت موبایل و اموال با ارزش شهروندان به روش کش روی در محدوده " ترمینال جنوب" در سطح معابر موضوع به کلیه...

به گزارش رکنا، سرهنگ اردشیر نادری جانشین پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: با افزایش سرقت موبایل و اموال با ارزش شهروندان به روش کش روی در محدوده " ترمینال جنوب" در سطح معابر موضوع به کلیه ماموران مستقر در این محدوده اعلام شد و گشت زنی های هدفمند برای پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان افزایش یافت.

وی افزود: سرانجام در روز 8 اسفند ماه تیم عملیات کلانتری 208 پایانه جنوب با تحقیقات میدانی و شیوه های نوین کشف جرایم موفق به شناسایی متهم که یک مرد جوان بود شدند و متهم را در حین سرقت از شهروندان مشاهده و در یک عملیات پلیسی سارق را دستگیر کرد.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: متهم به جرم خود و 10 فقره سرقت به روش کش رو زنی در محدوده کلانتری 208 پایانه جنوب اعتراف کرد.

سرهنگ نادری با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد در پایان خاطر نشان کرد: متهم با دستور قضائی به همراه 3 مال باخته برای بررسی بیشتر تحویل کارآگاهان پلیس آگاهی تهران شد.


کش رو زن حرفه ای در پایانه جنوب زمینگیر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه