قتل خونین پسر جوان بخاطر نگاه های چپ چپ در عالم مستی / عاملان جنایت گریختند


قتل خونین پسر جوان بخاطر نگاه های چپ چپ در عالم مستی / عاملان جنایت گریختند

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 5 بامداد روز 13 اسفند ماه خبر قتل مرد جوانی توسط عوامل بیمارستان بهارلو به پلیس گزارش شدو تیمی از ماموران کلانتری 159 میدان خراسان برای بررسی...

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 5 بامداد روز 13 اسفند ماه خبر قتل مرد جوانی توسط عوامل بیمارستان بهارلو به پلیس گزارش شدو تیمی از ماموران کلانتری 159 میدان خراسان برای بررسی های بیشتر به محل اعزام شدند.

ماموران در سردخانه بیمارستان با جسد مرد جوانی روبرو شدند که به گفته پزشکان به دلیل خونریزی بیش از حد به کام مرگ فرو رفته بود.

همزمان گزارش این قتل به بازپرس ویژه قتل حسین گودرزی از شعبه 6 دادسرای امور جنایی مخابره شد تا وی به همراه کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی برای کشف این قتل خونین وارد عمل شوند.

ماموران در بررسی های اولیه این پرونده متوجه حضور دوست قربانی در بیمارستان شدند که به گفته عوامل اورژانس همراه قربانی برای درمان به بیمارستان منتقل شده بود. برهمین اساس دوست مرد جوان هدف تحقیق قرار گرفت.

مرد جوان که او نیز مصدوم شده بود در تحقیقات پلیسی گفت: ساعت از 12 شب گذشته بود که من همراه علی و رضا پس از خوردن مشروب با موتورسیکلت در حال دور زندن بودیم که یک موتور نزدیک ما شد و چشم در چشم شدیم، نگاه ها ادامه داشت تا اینکه شروع فحاشی کردیم و همین باعث عصبانیت هر دو گروه شد و ما با 2 موتور بودیم و 2 جوان دیگر سوار بر یک موتور بودند که به تعقیب هم دیگر افتادیم.

این تعقیب و گریز از میدان خراسان شروع شد و تا محله ولیعصر نزدیکی پارک لاله هم ادامه داشت و در حالیکه 2 پسر جوان پشت سر ما بودند هنگام عبور از روی یک دست انداز زمین خوردیم و همان لحظه موتور افرادی که به دنبال ما بودند به ما نزدیک شدند، با هم درگیر شدیم و در این صحنه مرد یکی از آنها با چاقوی کوچکی که همراه داشت به دست علی ضربه زد و همان چاقو را به کتف من فرو کرد وقتی درگیری بالا گرفت و آنها متوجه شدند که ما دچار خونریزی شدیم سوار موتور شده واز محل فرار کردند.

ما هم به امید اینکه ضرباتی که به ما زده شده نیاز به درمان سطحی دارد سوار موتور شدیم تا به محله خودمان برگردیم، نزدیک میدان خراسان بودیم که علی کم کم هوشیاری اش را از دست داد و به زمین افتاد من هم که دیگر جانی در بدن نداشتم با اورژانس تماس گرفتم و مردم هم به کمک ما آمدند و هر 2 نفرمان را سوار ماشین آمبولانس کردند.

پزشکان یک بار علی را در ماشین احیا کردند تا به بیمارستان برسیم ، اما پس از 5 ساعت اعلام کردند که علی به دلیل خونریزی زیاد فوت کرده است .

بازپرس حسین گودرزی از شعبه 6 دادسرای امور جنایی پس از گرفتن اظهارات دوست قربانی، دستور انتقال جسد مرد جوان را به پزشکی قانونی صادر کرده و در ادامه شناسایی و بازداشت قاتلان متواری شده در دستور کار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.


قتل خونین پسر جوان بخاطر نگاه های چپ چپ در عالم مستی / عاملان جنایت گریختند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید