سرمربی پرسپولیس به دنبال مهاجمی خاص


سرمربی پرسپولیس به دنبال مهاجمی خاص

سرمربی پرسپولیس در مورد دیدار با نفت و گاز گچساران در جام حذفی گفت: جام‌های حذفی همیشه سورپرایزهایی دارند و در این فصل هم اتفاقاتی داشتیم.

پرسپولیس و نفت و گاز گچساران فردا (دوشنبه، ۱۴ اسفند) در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از این بازی اظهار کرد: فصل پیش در جام حذفی قهرمان شدیم. جام‌های حذفی همیشه سورپرایزهایی دارند و در این فصل هم اتفاقاتی داشتیم. به خاطر همین سورپرایزها و اتفاقاتی که در ۹۰ دقیقه می‌افتد، مردم عاشق فوتبال هستند.

او ادامه داد: تیم ما در دو، سه بازی اخیر شکل خوبی در بازی کردن پیدا کرده است. بازی‌هایی را شروع می‌کنیم که باید در ۹۰ دقیقه نتیجه بازی را دربیاوریم. تیم نفت گچساران فوتبال بازی می‌کند و تماشاگران این بازی را دوست خواهند داشت. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم و نتیجه به نفع ما رقم بخورد.

او در پاسخ به این سوال که آیا از ابتدا به بازیکنان جدید میدان می‌دهد؟ گفت: در مورد بازیکن جدید همیشه چالش‌هایی برای کادر فنی و بازیکن وجود دارد. ارتباط بین بازیکنان قبلی و جدید در یک روز و یک بازی نمی‌تواند آنگونه که باید خود را نشان بدهد اما آنگونه که در تمرینات می‌بینیم روز به روز بهتر می‌شوند. تقویم فشرده‌ای تا قبل از عید داریم و طبق تمرین امروزمان باید در مورد فردا تصمیم‌گیری کنیم.

اوسمار در مورد جذب بازیکن خارجی و اینکه درویش گفته درخواستی نداشته است، گفت: در مورد چیزی که درباره درویش می‌گویید، نظر نمی‌دهم. دنبال هر مهاجمی نیستیم بلکه کسی را می‌خواهیم که به ما کمک کند. نمی‌خواهیم هر مهاجمی که در بازار آزاد است جذب کنیم. باید یک بازیکن آزاد طبق شرایطی که داریم جذب کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه حریف فردای تیمش لیگ برتری نیست، بیرانوند بازی می‌کند؟ گفت: عادت ندارم در نشست خبری‌ها بازیکنانی که قرار است بازی کنند را اعلام کنم. امروز تمرین داریم و بعد از آن مشخص می‌شود چه کسانی بازی می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس به دنبال مهاجمی خاص

او در واکنش به اینکه عملکردش در کوتاه‌مدت نظرها را نسبت به او عوض کرده و از او به عنوان یک مربی قابل یاد می‌شود، گفت: الان چه بگویم؟ بر اساس دو موضوع می‌توان در مورد بازیکنان، کادر فنی و کسانی که در تیم کار می‌کنند، نظر بدیم. آن چیزی که همه می‌بینند نتایج است. دیگری هم این است که کادر فنی کاری که از تیم می‌خواهد را در زمین به نحو احسن انجام دهند.

اوسمار در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه سرمربی حریف، استقلالی است می‌شود این بازی را داربی دانست؟ بیان کرد: مطمئنم که او تمام تمرکزش بر این است که تیم نفت را هدایت کند و از حق و حقوق این تیم حمایت می‌کند.

او در مورد اتفاقاتی که در رختکن پیش از بازی با ذوب‌آهن افتاد (پیدا شدن برگه‌های حاوی نوشته‌های خرافی) هم گفت: اصلا قبل از بازی نمی‌دانستم چنین اتفاقی افتاده است. بعد از بازی که بازیکنان مصاحبه کردند، متوجه شدم. در بزریل هم اعتقادات زیادی وجود دارد. ممکن است چیزهای زیادی پیش بیاید اما نتیجه بازی برای من با این مسائل تغییر نمی‌کند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به اینکه چطور رویکرد پرسپولیس نسبت به دوره سرمربیگری گل‌محمدی هجومی‌تر شده است؟ بیان کرد: فصل قبل قهرمانی را به دست آوردیم و نمی‌شود به طرز بازی ایرادی بگیریم. همه هم راضی بودند. وقتی که یحیی هم بود همیشه این فلسفه را داشتیم که توپ را به دست بیاوریم، حمله کنیم، موقعیت به دست بیاوریم و گل بزنیم. سعی می‌کنیم از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم. شاید نظر شخصی شما باشد که هجومی‌تر کار می کنیم اما باید در فوتبال تعادل داشته باشیم.

او در مورد مشکلات مالی و اینکه گفته درویش باید به تمرین بیاید و پاسخگو باشد، ‌گفت: بازیکنی که کار حرفه‌ای انجام می‌دهد حق و حقوقی دارد. در چارچوب داخل زمین سعی می‌کنیم کاری را که برعهده ماست به نحو احسن انجام دهیم. شاید بخش مالی را به بخش مدیریت، هیات مدیره، مدیرعامل و سرپرست تیم واگذار کرده‌ایم تا تمرکزمان روی داخل زمین باشیم.

در پایان از سرمربی پرسپولیس پرسیده شد که چرا پیراهن مشکی به تن کرده است؟ که او پاسخ داد: این پیراهن را دوست دارم!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت