حمله جنگنده‌های روسیه به حلب/آمار هلاکت تروریست‌ها


حمله جنگنده‌های روسیه به حلب/آمار هلاکت تروریست‌ها

اقتصادنیوز: نیروهای روسی در سوریه از هدف قرار دادن مواضع گروهک‌های تروریستی در حلب خبر دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، فادیم کولیت، نایب رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد که در جریان حملات جنگنده‌های بمب افکن روسیه ضد مقرهای گروهک تروریستی در روستای «قباسین» واقع در استان حلب، ۲۵ تروریست مسلح کشته شدند.

وی افزود: در بمباران اردوگاه آموزشی گروهک‌های تروریستی در حلب، شماری از فرماندهان میدانی ارشد تروریست‌ها که پیشتر در عملیات‌های تروریستی ضد نظامیان ارتش سوریه نقش داشتند، به هلاکت رسیدند.

این در حالی است که یک منبع میدانی در سوریه، دیروز (شنبه)، اعلام کرد که جنگنده های روسیه و سوریه در یک عملیات مشترک، مواضع گروه تروریستی را در شمال غرب این کشور بمباران کردند.

خبر مرتبط
حمله ارتش اسرائیل به فرودگاه حلب/ شنیده شدن چند صدای انفجار

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای از حمله ارتش اسرائیل به فرودگاه بین‌المللی «حلب» خبر دادند.

این منبع گفت که این جنگنده ها ۴ موضع تروریست های موسوم به هیات تحریرالشام و الحزب الاسلامی الترکستانی را در غرب استان ادلب وشمال شرق لاذقیه مورد هدف قرار داد.

وزارت دفاع سوریه به تازگی در بیانیه‌ای اعلام کرد که با همکاری نیروی هوایی روسیه، حملاتی را علیه تروریست‌ها در ادلب انجام داده است. این حملات در پاسخ به حملات روزهای گذشته تروریست‌های «هیات تحریر الشام» به حماه و لاذقیه بوده است.

داعش و دیگر گروه‌های تروریستی سال ۲۰۱۷ پس از چهار سال عملیات تروریستی گسترده در سوریه و عراق و اشغال بخش‌های عمده از این ۲ کشور متلاشی شد و شکست خورد، اما با این وجود هنوز هسته‌ها و بقایای آن در عراق و سوریه دست به عملیات علیه غیرنظامیان و نیروهای امنیتی می‌زند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شاد | عکس های خوشحال کننده و شاد کننده برای پروفایل