ادعای انگلیس درباره تلفات روسیه در جنگ با اوکراین


ادعای انگلیس درباره تلفات روسیه در جنگ با اوکراین

اقتصادنیوز: وزارت دفاع انگلیس طی ادعایی تعداد پرسنل نظامی کشته و مجروح شده ارتش روسیه در جنگ با اوکراین را ۳۵۵ هزار نفر تخمین زد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وزارت دفاع انگلیس در بیانیه‌ای ادعا کرد که روسیه در مقابل اوکراین وارد یک جنگ فرسایشی شده و تعداد کشته‌ها و زخمی‌های این کشور این مساله را نشان می‌دهد.

خبر مرتبط
رمزگشایی از هدف پوتین از افشای گفتگوی محرمانه ارتش آلمان

اقتصادنیوز: وزیر دفاع آلمان اظهار داشت که رئیس‌جمهور روسیه با افشای گفتگوی محرمانه ارتش آلمان درباره حمله به پل کریمه، سعی دارد تفرقه ایجاد کند.

این وزارتخانه مدعی شد که در ۲ سال گذشته نزدیک به ۳۵۵هزار نفر از پرسنل نظامی روسیه در جنگ با اوکراین کشته و زخمی شده‌اند.

وزارت دفاع انگلیس روز یکشنبه در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که تخمین می‌زند میانگین روزانه تلفات روسیه در ماه فوریه بالاترین میزان از زمان آغاز جنگ بوده باشد. وزارت دفاع انگلیس این رقم را ۹۸۳ نفر در روز نشان می‌دهد.

خبر مرتبط
مقامات ارشد روسیه تحریم شدند/بیانیه کانادا

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه کانادا به بهانه فوت «الکسی ناوالنی» چهره اپوزیسیون کرملین، دور جدیدی از تحریم‌ها را علیه روسیه وضع کرد.

البته وزارت دفاع انگلیس در بیانیه خود به این مساله اشاره نکرده است که چگونه توانسته میزان دقیق تلفات ارتش روسیه را تخمین بزند.

در اواخر فوریه نیز ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین مدعی شده بود که روسیه بیش از ۳۱هزار نفر از نیروهای خود را در جنگ با اوکراین از دست داده است.

در ماه فوریه، نیروهای روسی شهر ادویوکا (Adviivka) اوکراین را پس از درگیری شدید تصرف کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور حدود ۹ کیلومتر پیشروی کردند و پس از نبرد مرگبار شهری در شرق منطقه دونتسک به جلو خواهند رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا