ناجی گواردیولا هالند نبود!


ناجی گواردیولا هالند نبود!

فیل فودن، ستاره منچسترسیتی، موفق شد گل دوم و برتری بخش تیمش را مقابل منچستریونایتد به ثمر برساند.

امشب در مهم‌ترین دیدار هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس ، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان یونایتد است. این تیم برای حفظ قطعی جایگاه سوم پشت سر لیورپول ، نیاز به پیروزی خانگی در بازی دشوار مقابل یونایتد دارد.

این تیم با وجود بدشانسی و دریافت گل روی اولین و تنها شوت درون چهارچوب یونایتدها روی حرکت خوب مارکوس رشفورد، در نیمه اول عقب افتاد. هرچند که موفق شد توسط فیل فودن در دقیقه 55 روی یک سوپر گل از خارج محوطه به تساوی برسد و در دقیقه 80 هم دوباره این ستاره بود که ناجی تیمش شد.

یک حمله خوب توسط کوین دی‌بروینه پشت محوطه جریمه یونایتد آغاز شد و فوق ستاره بلژیکی توانست خولین آلوارز را در سمت چپ پیدا کند و این ستاره آرژانتینی هم فودن را درون محوطه جریمه، صاحب توپ کرد. ستاره 23 ساله این روزهای منچسترسیتی با یک ضربه پای چپ به کنج سمت راست دروازه آندره اونانا موفق شد تیمش را 10 دقیقه مانده به پایان بازی پیش بیندازد.

ناجی گواردیولا هالند نبود!

این هجدهمین گل فودن برای سیتی در همه رقابت‌های این فصل است که بهترین آمار او در طول زمان طولانی فعالیتش (از سال 2016 در تیم بزرگسالان) در سیتی محسوب می‌شود. تنها بازیکنان لیگ برتری که توانسته‌اند تعداد گل‌های بیشتری در جریان بازی (بدون احتساب پنالتی) به ثمر برسانند ارلینگ هالند (22 گل) و اولی واتکینز، ستاره استون ویلا (21 گل) بوده‌اند. او هفته گذشته هم موفق شد با تک گل خودش سه امتیاز حساس بازی مقابل بورنموث را در رقابت‌های لیگ برتر برای تیمش به ارمغان بیاورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان