استقلال علیه تصمیم مهم وزارت ورزش و دولت


استقلال علیه تصمیم مهم وزارت ورزش و دولت

از آنجایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرده است مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید از هم تفکیک شود دولت و وزارت ورزش و جوانان در تلاش هستند مالکیت این دو باشگاه را واگذار کنند.

استقلال علیه تصمیم مهم وزارت ورزش و دولت

به گزارش راهبرد معاصر؛ با توجه به حساسیت دولت روی تیم‌های استقلال و پرسپولیس و مردمی بودن این دو باشگاه واگذاری آنها به بخش خصوصی به نوعی غیر ممکن است تا جایی که شنیده شد، قرار است پرسپولیس به تامین اجتماعی و استقلال به پتروشیمی واگذار شود که هر دو ارتباط نزدیکی با دولت دارند و حتی می توان آنها را تحت تاثیر دولت قلمداد کرد. اما یکی از راه‌های وزارت ورزش و جوانان برای حل سریع این مشکل واگذاری یکی از باشگاه‌ها به شرکت جدید است که پرسپولیس در اولویت قرار گرفته است. کنفدراسیون فوتبال آسیا مشکلی با این ندارد که یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس هم چنان زیر نظر وزارت ورزش و جوانان باشند.

این موضوع ناراحتی باشگاه استقلال را به همراه داشته است و این باشگاه به وزارت ورزش و جوانان تاکید کرده که این باشگاه هم باید همزمان با باشگاه پرسپولیس به یک شرکت واگذار شود تا تحت پوشش قرار بگیرد. از آنجایی که وزارت ورزش و جوانان بر اساس مصوبه مجلس حق هزینه برای تیم استقلال ندارد، این باشگاه علاقه‌ای به این موضوع که زیر نظر وزرات ورزش و جوانان باقی بماند، ندارد. هر چند تامین اجتماعی هم گفته نمی خواهد امتیاز تیم پرسپولیس را در اختیار بگیرد و باید منتظر ماند و دید که در نهایت سرنوشت این دو باشگاه چه خواهد شد./ خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید