سران رژیم صهیونیستی به جان بن گویر افتادند


سران رژیم صهیونیستی به جان بن گویر افتادند

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که اطلاعات محرمانه این رژیم را فاش کرده است با حملات افراد زیادی از سران رژیم صهیونیستی روبروست.

سران رژیم صهیونیستی به جان بن گویر افتادند

به گزارش راهبرد معاصر، یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی، ایتمار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم اشغالگر را تهدیدی برای امنیت این رژیم دانست.

به گزارش المیادین، لاپید به مطالب منتشر شده مبنی بر افشای مطالب حساس توسط بن غفیر اشاره کرد و گفت: نمی‌توان به بن غفیر در مجاورت پرسنل اطلاعاتی و در کابینه امنیتی اعتماد کرد.

لاپید معتقد بود که هر نخست وزیر عادی بود امروز صبح بن غفیر را به دلیل لو دادن اطلاعات حساس برکنار می‌کرد. او پس از افشای یک سری اسناد حساس از حضور در جلسات اطلاعاتی منع شد.

بر اساس آنچه روزنامه انگلیسی «تلگراف» گزارش داد، بن غفیر با اتهامات نقض اصول امنیتی که برای حفاظت از آن‌ها تعیین شده بود، مواجه است و همچنین در معرض تحریم شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

این روزنامه نوشت که از زمان آغاز جنگ در غزه در اکتبر گذشته، وزیر راست افراطی به طور فزاینده‌ای به حاشیه رانده شده است. به گزارش روزنامه صهیونیستی هاآرتص، بن غفیر با اتهام عکسبرداری غیرقانونی از شرکت کنندگان مخفی در جلسات اطلاعاتی در سطح بالا مواجه است.

ماه گذشته، رهبران سرویس جاسوسی شین بت پس از اینکه روابط بین دو طرف در پی درگیری‌های مکرر در جلسات هفتگی امنیتی غیرقابل جبران شد، از ملاقات با بن غفیر خودداری کردند. شین بت بن غفیر را به افشای اطلاعات و نقض پروتکل با آوردن تلفن‌های همراه به جلسات متهم کرد.

این وضعیت انزوایی که بر بن غفیر تحمیل شده است، وزیر صهیونیست را در مورد مسائل کلیدی اطلاعاتی ناآگاه خواهد کرد. تلگراف به نقل از یک منبع ارشد اطلاعاتی در رژیم صهیونیستی گفت: بزرگترین تهدید اسرائیل از درون بن غفیر است. او بر اساس قوانین خودش عمل و سعی می‌کند همه اطرافیانش را نادیده بگیرد، علیرغم اینکه هیچ پیشینه‌ای در مسائل امنیت ملی و دفاعی ندارد./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!