مشخصات فنی و رندرهای با کیفیت گوشی Galaxy A35 افشا شدند


یک منبع نزدیک به سامسونگ رندرهای جدیدی از گوشی میان‌رده Galaxy A35 را به...
یک منبع نزدیک به سامسونگ رندرهای جدیدی از گوشی میان‌رده Galaxy A35 را به اشتراک گذاشته و بخش قابل توجهی از مشخصات فنی این دستگاه را افشا کرده است. گوشی مورد بحث پردازنده اگزینوس 1380، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و رابط کاربری One UI 6.1 را به...

یک منبع نزدیک به سامسونگ رندرهای جدیدی از گوشی میان‌رده Galaxy A35 را به اشتراک گذاشته و بخش قابل توجهی از مشخصات فنی این دستگاه را افشا کرده است. گوشی مورد بحث پردازنده اگزینوس 1380، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و رابط کاربری One UI 6.1 را به همراه دارد.

انتظار می‌رود سامسونگ گوشی گلکسی A35 را در این ماه عرضه کند، گوشی هوشمند میان‌رده‌ای که به لطف تصاویر و رندرهای فاش شده آن، تصویر ذهنی نسبتاً کاملی از طراحی ظاهری آن در اختیار داریم.

مشخصات فنی و رندرهای با کیفیت گوشی Galaxy A35

گوشی Galaxy A35 در رنگ‌های بنفش، آبی، آبی یخی و لیمویی عرضه خواهد شد. گرچه تا به این لحظه تصاویر و رندرهای زیادی از این گوشی افشا شده، اما تازه‌ترین تصاویر منتشر شده در فضای مجازی می‌توانند آن را در از زوایای مختلف به ما نمایش دهند.

مشخصات فنی گوشی Galaxy A35 سامسونگ

منبع افشا کننده این تصاویر مدعی شده که دستگاه مورد بحث یک صفحه‌نمایش 6.6 اینچی 120 هرتزی Super AMOLED با رزولوشن FullHD+ به همراه دارد که در مرکز و بالای آن یک سوراخ پانچ برای جاگیری دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با f/2.2 در نظر گرفته شده است.

مشخصات فنی و رندرهای با کیفیت گوشی Galaxy A35

به گزارش Gsmarena، در پشت این گوشی نیز شاهد پیکربندی دوربین سه‌گانه خواهیم بود که سنسور اصلی آن شامل دوربین 50 مگاپیکسلی با f/1.8 است. در کنار این دوربین نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

قلب تپنده گوشی میان‌رده Samsung Galaxy A35 یک تراشه اگزینوس 1380 خواهد بود که در کنار آن 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی (به انتخاب کاربر) وجود دارد.

مشخصات فنی و رندرهای با کیفیت گوشی Galaxy A35

این دستگاه به سیستم‌عامل اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1 مجهز شده و برای تامین انرژی نیز به یک باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 وات وابسته خواهد بود.

در نهایت گفته شده که گوشی گلکسی آ35 قرار است 8.2 میلی‌متر ضخامت و 209 گرم وزن داشته باشد. علاوه بر این، پشتیبانی از گواهینامه IP67 نیز وجود دارد.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته