واکنش ورزشکار معروف mma به داداگاه امیر تتلو


واکنش ورزشکار معروف mma به داداگاه امیر تتلو

سعید گنجی ورزشکار mma که در ارتباط نزدیک با خانواده تتلو بود و اخبار دادگاه را پوشش می داد واکنشی اینستاگرامی به برگزاری دادگاه او داشت.

به گزارش وقت صبح، سعید گنجی نوشت: اولین دادگاه داش امیر امروز برگزار شد، ما هممون میدونیم که پسر ایران قویه و با صبر، آزادیشو جشن خواهیم گرفت.

خوشحالم که در آغوش مادر هستی داداش، و البته خدا، سپاسگزارم از طبیعت.

او همچنین زیر پست مادر تتلو نوشت: عشق است ❤ داش امیر هم میاد بیرون، خانوادش و هواداراش و رفیقاشو باز بغل میگیره، امیر ایران.

واکنش ورزشکار معروف mma به داداگاه امیر تتلو

گفتنی است نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

صبح امروز «دوشنبه ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۲» نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

به گزارش میزان، در نخستین جلسه رسیدگی به این پرونده، نماینده دادستان کیفرخواست را قرائت و اقدامات مجرمانه متهم در فضای مجازی را تشریح کرد.

به گفته نماینده دادستان، امیر حسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو در سال‌های ۸۶، ۹۲ و ۹۵ در داخل کشور دستگیر شده است، در سال ۹۷ کشور را به مقصد گرجستان ترک و در سال ۹۸ به کشور ترکیه مهاجرت کرده است. وی در آذرماه سال جاری توسط پلیس ترکیه به مرز ایران منتقل و با هماهنگی صورت گرفته و حکم قضایی دستگیر شد.

واکنش ورزشکار معروف mma به داداگاه امیر تتلو

پس از قرائت کیفرخواست از سوی نماینده دادستان، قاضی اعلام کرد به منظور کسب آمادگی متهم و وکیل، ختم جلسه دادگاه را اعلام می‌کنیم و زمان جلسه آینده مطابقاً اعلام می‌شود.

گفتنی است در جلسه اول دادگاه مادر و خواهر متهم حاضر بوده و در حاشیه دادگاه با وی ملاقات کردند.

کد خبر : ۲۲۷۵۳۷
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق