بازداشت مرد 230 میلیونی گناباد که با شگردی خاص پول به جیب می زد + جزییات


بازداشت مرد 230 میلیونی گناباد که با شگردی خاص پول به جیب می زد + جزییات

به گزارش رکنا،سرهنگ علی رجبی روز دوشنبه افزود: این مبلغ از حساب پنج نفر از شهروندان گنابادی برداشت شده بود که با تلاش ماموران پلیس فتا بعد از کشف کلاهبرداری اینترنتی به حساب مال باختگان برگشت...

به گزارش رکنا،سرهنگ علی رجبی روز دوشنبه افزود: این مبلغ از حساب پنج نفر از شهروندان گنابادی برداشت شده بود که با تلاش ماموران پلیس فتا بعد از کشف کلاهبرداری اینترنتی به حساب مال باختگان برگشت داده شد.

وی تصریح کرد: متهمی که با ترفند ارسال لینک جعلی سامانه ثنا اقدام به برداشت ۱۰۰ میلیون ریال از حساب یک شهروند گنابادی کرده بود، شناسایی شد.

فرمانده انتظامی گناباد گفت: بدنبال مراجعه یکی از شهروندان در خصوص برداشت غیر مجاز ۱۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت و کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات تخصصی دریافتند متهم با ارسال لینک جعلی سامانه ثنا از طریق پیامک از ضعف آگاهی مالباخته سوء استفاده و از حساب بانکی وی مبلغ فوق به صورت اینترنتی برداشت کرده بود.

وی ادامه داد: با پیگیری های تخصصی کارشناسان پلیس فتا، حساب بانکی متهم در یکی از استانهای کشور شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی مبلغ کلاهبرداری شده به حساب مالباخته برگشت داده شد.

رجبی همچنین از شناسایی چهار متهم که با ترفند ارسال لینک جعلی سامانه های عدالت و ثنا اقدام به برداشت ۱۳۰ میلیون ریال از حساب چهار نفر شهروندان این شهرستان کرده بودند، خبر داد.

وی تصریح کرد: در پی مراجعه چهار نفر از شهروندان به پلیس فتا در خصوص برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان، پیگیری موضوع در دستور کار ویژه کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و بدنبال پیگیری ها مبلغ کلاهبرداری شده به حساب مالباختگان برگشت داده شد.


بازداشت مرد 230 میلیونی گناباد که با شگردی خاص پول به جیب می زد + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا