شگرد این شیاد کرجی خاص بود + جزییات


شگرد این شیاد کرجی خاص بود + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ "رسول جلیلیان" روز دوشنبه اظهار کرد : در بررسی تخصصی هویت کاربر پیج شناسایی و مشخص شد متهم در صفحه خود تعداد مقالات زیادی در زمینه قوه قضائیه، نیروهای مسلح و غیره منتشر...

به گزارش رکنا، سرهنگ "رسول جلیلیان" روز دوشنبه اظهار کرد : در بررسی تخصصی هویت کاربر پیج شناسایی و مشخص شد متهم در صفحه خود تعداد مقالات زیادی در زمینه قوه قضائیه، نیروهای مسلح و غیره منتشر نموده و خود را به عنوان نویسنده مقالات، قاضی دادگستری ، دانشجوی دکتری حقوق جزا و جرم شناسی و عضو چند انجمن حقوقی کشور معرفی نموده است.

وی اضافه کرد : با توجه به حساسیت موضوع، ضمن هماهنگی با مرجع قضایی ، مالک پیج به پلیس فتا دعوت شد و حین مکالمه متهم با ادبیات تحکمی و تهدید آمیز قصد منحرف نمودن ذهن کارشناس مربوطه را داشت که موفق به این موضوع نشد ؛ در این راستا مشخص شد تمام ادعاهای نامبرده کذب بوده و به جهت گمراه نمودن مأمور پرونده بوده است.

رییس پلیس فتا البرز گفت: نامبرده به بهانه های واهی در این پلیس حاضر نشد و در این خصوص ماموران به منزل متهم مراجعه کردند؛ فرد کلاهبردار قبل از حضور در دادسرا کلیه مستندات جرم خود را معدوم و یا جابجا نموده وفقط مقادیر بسیار زیادی انواع کاغذ ، پرینتر ، اسکنر و یک دستگاه

لپ تاپ در منزل وی به دست آمد.

وی بیان کرد : پس از بررسی به عمل آمده مشخص شد متهم از قبل دستگیری اقدام به نابودی اسناد جعلی کرده است ؛ با توجه به اهمیت موضوع پس از جستجوی بسیار یک عدد فلش کشف شد که در ابتدا متهم بیان داشت حاوی تصاویر خانوادگی است اما در ادامه تحقیقات مشخص شد حاوی مستندات جعلی است و در کارشناسی کاراگاهان پلیس فتا معلوم شد نامبرده کارت و مدارک جعلی با عناوین و مناصب مهم قوه قضائیه ، علوم پزشکی و امثال آن برای خود تهیه نموده است .

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده متهم به جرم خود اعتراف کرد و در نهایت ضمن تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ اعزام شد.

جلیلیان خاطر نشان کرد : شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک می توانند موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش گزارشات مردمی یا مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با پلیس فتا در میان بگذارند.


شگرد این شیاد کرجی خاص بود + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زایمانی که بین 4.5 میلیون وضع حمل یک بار اتفاق می افتد !