فال و طالع بینی 15 اسفند ماه + فیلم


فال و طالع بینی 15 اسفند ماه + فیلم

به گزارش رکنا، فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد...

به گزارش رکنا، فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد اشاره ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. تفسیر فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فال و طالع بینی 15 اسفند ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که میان اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته و اعصاب تمام اهل منزل به هم ریخته است، در این مشاجره دخالت نکنید و اجازه دهید اعضای خانواده این مشاجره را ختم به خیر کنند. با ورزش و تحرک، انرژی بیشتری به دست آورید و فکرهای ناراحت‌کننده را کنار بگذارید. زحمت‌ زیادی را در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌ روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌ روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال و طالع بینی 15 اسفند ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که دوستان جدیدی پیدا می‌‌کنید و لحظه‌‌های شادی در کنار دوستان و‌ آشنایان انتظار شما را می‌کشد. شرایط برای کار و تلاش مهیاست و امروز بیشتر از همیشه کار کنید. زحمتی که امروز می‌کشید در آینده‌ای نزدیک به بار خواهد نشست. اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید شما را به فردی منزوی تبدیل کند. دغدغه‌های بی‌شماری دارید و ناراحت و مضطرب هستید. برای رفع این دغدغه‌ها با فردی که سنگ‌ صبور شماست صحبت کنید و به آرامش برسید.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

فال و طالع بینی 15 اسفند ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که بیماری مزمنی دارید و امروز این بیماری عود کرده و درد و ناراحتی را تحمل می‌کنید. در این شرایط به خودتان سخت ‌نگیرید و با استراحت و عمل به دستورات پزشک چاره‌ای را برای التیام این بیماری بیندیشید. کارهایی را که نیاز به فعالیت شدید جسمی دارد کنار بگذارید و به خودتان استراحت دهید. شرایط خرید و بازارگردی فراهم می‌شود. به نفع شماست خرید کالایی که به فکر آن هستید را امروز قطعی کنید. این خرید نه‌ تنها زمینه سرخوشی شما را فراهم می‌کند، بلکه در درازمدت سودی نیز عاید شما می‌شود.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

فال و طالع بینی 15 اسفند ماه + فیلم

​فال روزانه شما نشان دهنده این است که یکی از اعضای خانواده امروز در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شماست. هر کاری که از دست تان برمی‌آید را برای سلامت این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در آینده این محبت را جبران خواهد کرد. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان حرف‌های ناگفته‌ای را در سینه دارد و مدت‌ زیادی است که این حرف‌ها را از شما پنهان کرده. قبل از اینکه ادامه این وضعیت تاثیر منفی در رابطه شما بگذارد پای صحبت عشق ‌زندگی‌تان بنشینید و سنگ‌ صبور قابل اطمینانی برای حرف‌‌های ناگفته ایشان باشید. فردی صحبت‌های ناروایی را درباره شما با اطرافیان درمیان گذاشته، به همین دلیل مدتی است که اطرافیان رفتار خوبی را با شما ندارند. در اولین فرصت این فرد را پیدا کنید و دلیل صحبت‌هایش را جویا شوید.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

فال و طالع بینی 15 اسفند ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که برای حل مشکلات امروز و فردا نکنید و هرچه سریع‌ تر چاره‌ای را برای حل مشکلات خود بیندیشید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. قصد انجام تغییرات مهمی را در زندگی دارید اما از این تغییرات می‌هراسید و نگران هستید. جایی برای نگرانی وجود ندارد و تصمیم خود را با یکی از دوستان که تجربه بیشتری دارد در میان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که برای انجام این تغییر شما را یاری دهد.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

فال و طالع بینی 15 اسفند ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که انسان خودساخته‌ای هستید و دستاوردهایی را که در زندگی دارید شخصا به دست آورده‌اید. این روحیه را ادامه دهید و به الگویی از موفقیت و خودساختگی برای دیگران تبدیل شوید. کارهای زیادی دارید اما با مشکلی برای انجام این کارها روبه‌رو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

فال و طالع بینی 15 اسفند ماه + فیلم

فال روزانه شما می گوید که از همیشه سرحال‌تر هستید و انرژی و نشاط زیادی دارید، از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصت فراغتی برای خودتان پیدا کنید. قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش ‌بگذرانید اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دست تان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دست تان گذاشته خواهد شد.

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

فال و طالع بینی 15 اسفند ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان رعایت حال شما را نمی‌کند و با گفتار و رفتارش زمینه ناراحتی تان را فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است تا در این خصوص با عشق‌ زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست کنید که فکری به حال این رفتار کند.

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

فال و طالع بینی 15 اسفند ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز فرصتی فراهم می‌شود تا کار مهمی را که مدت‌ها به فکر انجام آن هستید آغاز کنید. نیازمند پولی هستید اما جایی برای نگرانی نیست چراکه امروز از جایی که فکرش را نمی‌‌کنید این پول به دست‌ شما می‌رسد. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌ دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. تلاش بیشتری به خرج دهید و جدی‌تر از همیشه کار کنید. مطمئن باشید زحمتی که می‌کشید بدون نتیجه باقی نمی‌ماند و در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌ روزی تان را دریافت می‌کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین دی

فال و طالع بینی 15 اسفند ماه + فیلم

در فال روزانه شما آمده است که برای انجام کار مهمی که در پیش دارید با یکی از آشنایان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد مشورت کنید. یکی از اطرافیان با انجام کار نادرستی زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. درباره این رفتار با وی صحبت کنید و دلیل کار ناشایستی که انجام داده را جویا شوید. همسر یا عشق زندگی‌تان همیشه به فکر شماست. با این حال مدتی است که از احوال تان غافل شده و مانند سابق به شما رسیدگی نمی‌کند. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری شما را فراهم کنید. مطمئن باشید بی توجهی همسر یا عشق‌ زندگی‌تان به شما دلیلی برای بی‌مهری ایشان نیست. در چند روز آینده همسر یا عشق زندگی‌تان توجه بیشتری به شما می‌کند.

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

فال و طالع بینی 15 اسفند ماه + فیلم

فال روزانه شما می گوید که با انجام کارهای دلخواه از شر نگرانی و اضطرابی که گرفتار آن هستید خلاص شوید. پولی به دست شما می‌رسد اما مواظب باشید که پول بادآورده را باد خواهد برد. عزیز نورسیده‌ای به اعضای خانواده شما اضافه می‌شود و تولد این نوزاد زمینه شادی شما و دیگر اعضای خانواده را فراهم می‌کند. اهل گذشت و بخشش نیستید و این روحیه دشمنان زیادی را برای شما به دنبال داشته است. از امروز به فکر تغییر این روحیه باشید و با چشم‌پوشی بر خطای اطرافیان، بزرگواری خود را به دوست و آشنا ثابت کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

فال و طالع بینی 15 اسفند ماه + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که اصرار دارید کارها را به تنهایی انجام دهید و از اطرافیان کمک نمی‌گیرید، این روحیه را کنار بگذارید و روی کمک اطرافیان حساب باز کنید. روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده‌اید. در این شرایط بهتر است بیشتر بر اعصاب خود مسلط باشید و حرفی نزنید که بعدا زمینه پیشمانی شما را فراهم کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا به جای وقت‌گذرانی با اطرافیان با خودتان خلوت کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان رفتار خودخواهانه‌ای دارد، در اولین فرصت از ایشان درخواست کنید که چاره‌ای را برای اصلاح این رفتار بیندیشد.


فال و طالع بینی 15 اسفند ماه + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!