دیپلمات روس: توقف کمک غربی‌ها به آنروا غیراخلاقی است


دیپلمات روس: توقف کمک غربی‌ها به آنروا غیراخلاقی است

نماینده روسیه در سازمان ملل بامداد سه‌شنبه توقف کمک‌های مالی چند کشور غربی به سردمداری آمریکا به آژانس آنروا را غیراخلاقی توصیف کرد.

دیپلمات روس: توقف کمک غربی‌ها به آنروا غیراخلاقی است

به گزارش راهبرد معاصر، «واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل بامداد سه‌شنبه گفت که با توقف غیراخلاقی کمک‌های مالی به آژانس امدادرسانی سازمان ملل به آوارگان فلسطینی در غزه (آنروا)، نمی‌توان این آژانس را بی‌اعتبار کرد.نبنزیا با بیان اینکه آنروا توانسته از سیاسی‌شدن نقش خود در غزه اجتناب کند، توضیح داد که هیچ جایگزینی هم برای این آژانس وجود ندارد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی با درخواست برای بازگشت ۱۲ کارمند آنروا به کار، اظهار داشت که آنها فقط با اتهام‌زنی رژیم صهیونیستی به‌صورت ناعادلانه اخراج شده بودند.این دیپلمات روس تاکید کرد: «ما تلاش‌ها برای بی‌اعتبار کردن آنروا از طریق کارزارهای پخش اطلاعات نادرست و چسباندن برچسب‌های سیاسی و تروریستی به فعالیت‌های آن را محکوم می‌کنیم».

طبق این گزارش، نبنزیا همچنین افزود: «ما معتقدیم که نتایج تحقیقات نه تنها باید بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط اسرائیل، بلکه بر پایه اطلاعات فلسطینی‌ها نیز باشد».پیش از این نیز «فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آنروا بامداد سه‌شنبه گفته بود که مردم غزه جایی برای پناه گرفتن ندارند و باوجود تمام جنایاتی که شاهدش بودند، بازهم بدترین‌ها در راه است./ نبنزیا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اتحادیه اروپا قصد دارد 15 میلیارد یورو از دارایی های روسیه تصاحب کند