درگیری جنجالی رئیس و کاپیتان در رختکن رئال مادرید


 درگیری جنجالی رئیس و کاپیتان در رختکن رئال مادرید

جر و بحث شدیدی که سرخیو راموس و رئیس باشگاه رئال مادرید داشتند در نهایت باعث خروج این بازیکن از باشگاه مورد علاقه‌اش شد.

سرخیو راموس ، اسطوره رئال مادرید ، دو هفته پیش با سویا برای اولین بار به سانتیاگو برنابئو بازگشت و با توجه به سابقه‌ای که در پایتخت اسپانیا دارد، استقبال از او به طرز عجیبی کمرنگ بود. باشگاه به او ادای احترام نکرد، اما برخی از هواداران او را مورد تشویق قرار دادند.

راموس ۳۷ ساله سه سال پیش لوس بلانکوس را به صورت رایگان ترک کرد، زیرا تمدید یک ساله قرارداد رئال مادرید را نپذیرفت و احساس کرد که مستحق یک قرارداد طولانی‌تر است. او قبل از بازگشت به لالیگا دو فصل بعدی را در پاری‌سن‌ژرمن گذراند.

در جریان حذف از لیگ قهرمانان به دست آژاکس در سال ۲۰۱۹، که سپیدپوش‌ها در مجموع ۵-۳ شکست خوردند اما در سانتیاگو برنابئو با نتیجه ۴-۱ تحقیر شدند، راموس پس از بازی با رئیس باشگاه «فلورنتینو پرس» در رختکن جر و بحث کرد. پرس بعد از بازی در رختکن منتظر بازیکنان بود و عملکرد بد آنها را مورد انتقاد قرار داد تا اینکه بحث شدیدی بین راموس و او در گرفت. لوس بلانکوس قبل از انتصاب سانتیاگو سولاری، فصل را با جولن لوپتگی آغاز کرده بود و راموس در مقابل کادر فنی و بازیکنان گفت که برنامه‌ریزی شما شرم‌آور بوده، و پاسخ پرس این بود که «از دستت خلاص می‌شوم». راموس نیز در جواب عنوان کرد: «عالیست. به من پول بدهید و من می‌روم. من همه چیزم را برای این نشان، برای این باشگاه و حتی برای شما فدا کردم.»

 درگیری جنجالی رئیس و کاپیتان در رختکن رئال مادرید

رابطه این دو نفر هیچوقت مثل قبل نشد، و دو فصل بعد راموس پس از پایان قراردادش از باشگاه خارج شد. سولاری شش روز پس از شکست از آژاکس اخراج شد و خطاب به پرس گفت: «متاسفم» که پرس در جواب به مربی آرژانتینی گفت: «کسی که متاسف است من هستم» و زین‌الدین زیدان به جای او آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستگیری عامل ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس