قیمت بیت کوین در مسیر 69 هزار دلار / خروج بیش از 2 میلیارد دلار بیت کوین از صرافی‌ها


قیمت بیت کوین در مسیر 69 هزار دلار / خروج بیش از 2 میلیارد دلار بیت کوین از صرافی‌ها

همزمان با تشدید روند صعودی قیمت بیت کوین، سرمایه‌گذاران در حال خارج کردن مبالغ سنگین این رمز ارز از صرافی‌ها هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بیت کوین شاهد خروجی نزدیک به رکورد با بیش از ۲ میلیارد دلار از صرافی‌ها است. بر اساس پستی از جیمز ون استراتن در پلتفرم X، داده‌ها از شرکت تحلیلی زنجیره‌ای گلسنود نشان می‌دهد که بازار بیت کوین در اول مارس شاهد خروج قابل توجه از صرافی‌ها به میزان تقریبا ۲.۳ میلیارد دلار بوده است.

بزرگترین خروج بیت کوین نزدیک به رکورد

اقدام اخیر سرمایه‌گذاران، رکوردهای قبلی مشاهده شده در سال ۲۰۲۱ را به چالش می‌کشد، زمانی که خروجی‌های بیت کوین به طور مشابه نشان‌دهنده تغییرات در بازار بود. البته در مقایسه ارقام خروجی با ارقام اکنون، خروجی‌های روزانه در اواخر ژوئن ۲۰۲۱ از بالاترین سطوح ثبت شده بودند.

تا دوم مارس، گلسنود گزارش داد که مجموع بیت کوین نگهداری شده در صرافی‌های اصلی به ۲,۲۸۶,۳۴۷ بیت کوین، به ارزش تقریبی ۱۴۲.۵ میلیارد دلار رسیده است. این رقم، پایین‌ترین سطح دارایی‌های بیت کوین در صرافی‌ها از مارس ۲۰۱۸ است.

ون استراتن افزود: صرافی بایننس حدود ۴۰۰ میلیون دلار در طی چند روز گذشته تجربه کرد. صرافی کوین بیس بقیه را دید. از دید تحلیلگران خروجی‌های بایننس جالب است زیرا ارتباطی با ETF ندارند.

قیمت بیت کوین نزدیک به ثبت رکورد جدید

قیمت بیت کوین اکنون به سمت سقف خود حرکت می‌کند. کوین‌مارکت‌کپ نشان می‌دهد که بیت کوین در زمان نگارش این متن با قیمت 66 هزار و 800 دلار معامله می‌شود، که حدود 7 درصد از ابتدای هفته صعود کرده است. مهمتر از همه، تثبیت قیمت بیت کوین در بالای سطح 62 هزار دلار در حال حاضر ۹۹ درصد از آدرس‌های نگهدارنده بیت کوین را سودآور کرده است. در سمت دیگر نیز، تحلیل‌گر مشهور بیت کوین، پلن‌بی، پیش بینی کرده است که BTC در حال ورود به بازار صعودی انفجاری با رشد ۱۰ ماهه شده است.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال فینیکس - مینسوتا 10 اردیبهشت 1403