غافلگیری 2 مرد که در متروهای تهران دست در جیب مسافران می کردند + جزییات


غافلگیری 2 مرد که در متروهای تهران دست در جیب مسافران می کردند + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ عباس کرمی راد فرمانده یگان انتظامی مترو تهران اظهار داشت: در پی افزایش سرقت در ایستگاه های مترو موضوع به کلیه ماموران مستقر در ایستگاه های مترو تهران اعلام و گشت زنی های...

به گزارش رکنا، سرهنگ عباس کرمی راد فرمانده یگان انتظامی مترو تهران اظهار داشت: در پی افزایش سرقت در ایستگاه های مترو موضوع به کلیه ماموران مستقر در ایستگاه های مترو تهران اعلام و گشت زنی های هدفمند برای پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان افزایش داده شد.

وی با بیان اینکه ماموران مستقر در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) در تاریخ 14 اسفند ماه به 2 مردی که در حال پرسه زنی بی هدف در مترو بودند مشکوک شدند افزود: مراقبت های ویژه آغاز تا اینکه ماموران متهمان را در حال سرقت از شهروندی با استفاده از ازدحام جمعیت مشاهده می کنند و سریعا وارد عمل شده و متهمان را غافلگیر و دستگیر کردند.

فرمانده یگان انتظامی مترو تهران بیان کرد: در بررسی اولیه از متهمان یک عدد تلفن همراه سرقتی به ارزش 200 میلیون ریال کشف شد و متهمان در تحقیقات پلیسی به جرم خود و 10 فقره سرقت به روش جیب بری در ایستگاه های مترو تهران اعتراف کردند.

سرهنگ کرمی با توصیه به شهروندان اعلام داشت: سارقان جیب بر در مکان های عمومی و پرتردد در کمین هستند و شهروندان با هوشیاری در این مکانها و رعایت هشدارهای پلیسی میتواننداز وقوع این نوع سرقت ها جلوگیری نمایند ,متهمان برای اخذ دستور قضائی به مرجع قضائی معرفی شدند.


غافلگیری 2 مرد که در متروهای تهران دست در جیب مسافران می کردند + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی