عاشقانه سلنا گومز و نامزدش همچنان با قدرت پیش می رود


عاشقانه سلنا گومز و نامزدش همچنان با قدرت پیش می رود

سلنا گومز و بنی بلانکو همچنان به روابط قوی خود ادامه می دهند. این زوج مشهور پس از انتشار عمومی با عشق خود از کانون توجه دور نشدند. سلنا اخیراً در مورد احساس خود در اطراف بنی صحبت کرده است و...

سلنا گومز و بنی بلانکو همچنان به روابط قوی خود ادامه می دهند. این زوج مشهور پس از انتشار عمومی با عشق خود از کانون توجه دور نشدند. سلنا اخیراً در مورد احساس خود در اطراف بنی صحبت کرده است و حتی یک لحظه خنده دار با او را پس از شرکت در جوایز امی را هم به اشتراک گذاشته است.

این بار بنی در حالی که این جفت در تعطیلات در حال استراحت بودند، عکسی شیرین با سلنا به اشتراک گذاشت. او در شبکه‌ های اجتماعی عکسی را به اشتراک گذاشت که ظاهراً قبل از انتشار عمومی گرفته شده بود، زیرا سلنا در حال حاضر مشغول فیلم‌ برداری فصل جدید «تنها قتل‌ ها در ساختمان» است.

عاشقانه سلنا گومز و نامزدش همچنان با قدرت پیش می رود

بنی با به اشتراک گذاشتن این عکس در استوری اینستاگرام به طرفداران نگاهی اجمالی به عشق آنها داد. موهای سلنا را می‌ توان به‌ صورت یک موی صاف در کنار هم دید. او همچنین این ظاهر را با گوشواره های حلقه ای طلا و یک دستبند الماس ست کرده بود. گومز از هوای گرم لذت می برد، و آرایش ملایمی داشت.

یک منبع نزدیک به Entertainment Tonight جزئیاتی در مورد پویایی روابط آنها به اشتراک گذاشته است. بنی می‌ بیند که سلنا فوق‌ العاده است. او فکر می کند که او بسیار با استعداد، واقعی، شیرین و با هوش است. او به هر چیزی که او برای آن ایستاده احترام می گذارد و توانایی او را در بیان حقایق شخصی خود و به اشتراک گذاشتن آنچه که از سر گذرانده با جهان تحسین می کند.”


عاشقانه سلنا گومز و نامزدش همچنان با قدرت پیش می رود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه