تظاهرات مجدد خانواده اسرای صهیونیست در تل آویو و قدس


تظاهرات مجدد خانواده اسرای صهیونیست در تل آویو و قدس

منابع خبری رژیم صهیونیستی سه شنبه شب گزارش دادند: خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه بار دیگر مقابل دفاتر سفارت آمریکا در تل آویو و قدس اشغالی تظاهرات کردند.

تظاهرات مجدد خانواده اسرای صهیونیست در تل آویو و قدس

به گزارش راهبرد معاصر؛ رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که تظاهرکنندگان طبق روال شب‌های گذشته شعار‌های ضددولتی سرداده و خواستار دست‌یابی فوری به توافق مبادله اسرا و آزادی اسرای صهیونیست در غزه شدند.

این تظاهرات درحالی انجام می‌شود که براساس نتایج یک نظرسنجی در سرزمین‌های اشغالی، بیش از نیمی از صهیونیست‌ها معتقدند که آینده آبستن اعتراضات گسترده‌تر علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.
نتایج نظرسنجی مرکز موسوم به دموکراسی در سرزمین‌های اشغالی حاکی است: ۶۰ درصد "اسرائیلی ها" معتقدند که بزودی اعتراضات گسترده تری علیه نتانیاهو به راه خواهد افتاد.

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر)، توده صهیونیست‌ها و بویژه خانواده‌های اسیران صهیونیست و همچنین محافل سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی نتانیاهو و ائتلاف حاکم او را مسئول غافلگیر شدن این رژیم در برابر مقاومت فلسطین و وقوع این عملیات می‌دانند و از عملکرد نتانیاهو در مدیریت جنگ انتقاد می‌کنند.

بزالل اسموتریچ وزیر دارایی کابینه نتانیاهو نیز چند هفته پیش در اظهاراتی که خشم خانواده اسیران صهیونیست را به دنبال داشت، اعلام کرد که اولویت ما نابودی حماس است و بازگرداندن اسرای اسرائیلی از غزه اهمیتی زیادی ندارد. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان