کشف 1 میلیارد تومان لوازم آرایشگاهی قاچاق از کامیونت در جنوب تهران


کشف 1 میلیارد تومان لوازم آرایشگاهی قاچاق از کامیونت در جنوب تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به توقیف کامیونت حامل تجهیزات تاتو قاچاق در محدوده...

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به توقیف کامیونت حامل تجهیزات تاتو قاچاق در محدوده اتوبان آزادگان شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز گردید چندین دستگاه کامیونت حامل کالای قاچاق بسمت تهران درحال حرکت می باشند. که توسط مامورین رویت و نهایتاً خودروهای مذکور را در خیابان شهید رجائی متوقف کردند.

جناب سرهنگ افشاری افزود: در بررسی اولیه مشخص گردید که اقدام به پوشاندن و اختفاء کالاها نموده و تحت پوشش اقدام به حمل مقادیری کالا از از شهرهای غربی کشور به مقصد تهران نموده اند.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل: 2.240 بسته میکرو براش ابرو، 44.000 سوزن کارتریج تاتو و 3.000 عدد پوست مصنوعی محصول چین بوده که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 1 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: اغلب کالاهای قاچاق ورودی به کشور فاقد کیفیت و استاندار لازم می باشند و سلامت مصرف کنندگان را به مخاطره می اندازند. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.


کشف 1 میلیارد تومان لوازم آرایشگاهی قاچاق از کامیونت در جنوب تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال فینیکس - مینسوتا 10 اردیبهشت 1403