تشکیل پرونده برای جانبازان و خانواده شهدای کرمان


تشکیل پرونده برای جانبازان و خانواده شهدای کرمان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از تشکیل پرونده برای جانبازان و خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان خبر داد.

امیرحسین قاضی‌زاده رئیس بنیاد شهید در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی گفت: خدمات مرتبط با شهدا و جانبازان حادثه تروریستی کرمان آغاز شده است.

وی با اشاره به رونمایی از سامانه گزارشگران فساد توسط بنیاد شهید گفت: ما در راستای توسعه شفافیت و برنامه‌‌ای که خود دولت در حوزه سوت‌زنی دارد مشابه سامانه دولت را در بنیاد شهید هم راه‌اندازی کردیم که در بخش‌های مختلف بنیاد چه حوزه‌های خدماتی بنیاد و چه موسسات وابسته به بنیاد اگر شهروندی یا جامعه هدف ما خطا یا فسادی دید بتواند اسناد و مدارک خود را بارگذاری کند.

وی درباره شهدای حادثه کرمان خاطرنشان کرد: هم جانبازان و هم شهدای این حادثه تروریستی تشکیل پرونده شده اند و خدمات نیز برای آنها شروع شده است. اخیرا یکی از عزیزانی که دچار ضایعه نخایی گردنی شد بود به خیل شهدا اضافه شد.

تشکیل پرونده برای جانبازان و خانواده شهدای کرمان

قاضی‌زاده همچنین در رابطه با حادثه جمعه خونین زاهدان گفت: هرکسی که استانداری زاهدان به ما معرفی کرده ما خدمات را برای آنها شروع کردیم.

رئیس بنیاد شهید در پایان گفت: روز 22 اسفند روز شهید و روز تشکیل بنیاد شهید به دستور حضرت امام است، لذا از هفته آینده هفته شهید نامگذاری شده و نمایشگاهی از اقدامات خادمان شهدا در بنیاد شهید تشکیل شده و بازدیدکنندگان با تنوع فعالیت ها و خدمات بنیاد شهید بیشتر آشنا می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو