آینده‌ی ارز دیجیتال اتریوم چگونه است؟ (پیش‌بینی 1403)


آینده‌ی ارز دیجیتال اتریوم چگونه است؟ (پیش‌بینی 1403)

قیمت لحظه‌ ای اتریوم نیز درحال افزایش است. در ادامه به بررسی آینده‌ی این ارز در سال 1403 می‌پردازیم. اگر قصد سرمایه‌گذاری بر روی این ارز دیجیتال را دارید، با ما همراه باشید. رشد اتریوم...

قیمت لحظه‌ ای اتریوم نیز درحال افزایش است. در ادامه به بررسی آینده‌ی این ارز در سال 1403 می‌پردازیم. اگر قصد سرمایه‌گذاری بر روی این ارز دیجیتال را دارید، با ما همراه باشید.

رشد اتریوم و قیمت لحظه‌ ای اتریوم در سال 1403

همان‌طورکه گفتیم پیش‌بینی شاخص اتریوم حالت قطعی ندارد. البته می‌توان گفت که کاربرد آن به‌عنوان یک شبکه‌ی نرم‌افزاری، نشان‌دهنده‌ی محبوبیت بسیار زیاد آن است. کارکردهای متنوع این رمزارز نوید این را می‌دهد که شاخص اتریوم امکان بالقوه‌ی یک حرکت صعودی در بلندمدت را داراست. برخی باور دارند که اتریوم پتانسیل رشد حتی به میزان 400% را هم دارد. اما شاخص اتریوم چه زمانی صعود خواهد کرد؟

اتریوم چیست؟

اتریوم، بیت‌کوین، دوج‌کوین و هزار کوین و توکن دیگر در بازار رمزارزها وجود دارند. رمزارزها سرمایه‌هایی حقیقی هستند. این سرمایه‌ها به‌صورت رمزنگاری‌شده، باقابلیت خریدوفروش در بازارهای سرمایه قرارگرفته‌اند.

Eth یک سیستم آزاد و عمومی بر پایه‌ی فناوری بلاک‌چین است. این سیستم دارای مرورگر، ‌ زبان برنامه‌نویسی و سیستم پرداخت مخصوص به خود است. برای این ارز هیچ کنترل‌کننده‌ی مرکزی و واحدی وجود ندارد. درواقع هزاران سیستم کامپیوتری به‌صورت داوطلبانه در گوشه و کنار دنیا به کنترل آن مشغول هستند. این کاربران را نود یا گره می‌نامند و امنیت شبکه را نیز به عهده دارند. در این نوع ارز دیجیتال، داده‌ها بر روی یک سرور مرکزی و به‌صورت محرمانه، ثبت نمی‌شود. درواقع تمام اطلاعات موجود در شبکه به‌طور کامل میان نودها توزیع‌شده و هر گره یک کپی از تمامی داده‌های بلاک‌چین را در اختیار دارد.

اتریوم یک رمزارز برای پرداخت کارمزد تراکنش‌ها در شبکه است. درواقع می‌توان گفت که اتر سوخت شبکه محسوب می‌شود. برای ایجاد انگیزه برای نودها از این رمزارز استفاده می‌کنند. این کار به این دلیل است که نودها به‌صورت داوطلبانه تراکنش‌ها را تأیید کنند، ‌ بلاک ایجاد کنند و در حفظ امنیت شبکه تلاش کنند. این شبکه به‌طور کامل خودمختار است. هیچ شخص، سازمان و یا نهادی مدیریت و کنترل آن را بر عهده ندارد. برای خرید اتریوم فقط کافی است به یک صرافی امن و معتبر مراجعه کنید. قیمت لحظه‌ ای اتریوم نیز در سایت بیت 2024 وجود دارد.

آینده‌ی ارز دیجیتال اتریوم چگونه است؟ (پیش‌بینی 1403)

پیش‌بینی قیمت اتریوم در سال 1403 و یا ادامه‌ی 2024 توسط متخصصان رمزارز

نظرات کارشناسان در مورد قیمت آینده‌ی و قیمت لحظه‌ ای اتریوم بسیار متفاوت است. بهتر است قبل از سرمایه‌گذاری در رمزارزها نیز تحلیل تکنیکال و فاندامنتال انجام داد و نظر بازار را مطالعه کرد. پس بهتر است نگاهی به برخی نظرات کارشناسان در مورد رشد اتریوم در سال آینده بیندازیم:

TradingView

TradingView پیش‌بینی کرده است که اتریوم تا پایان سال ۲۰۲۴ (میانه‌ی 1403) به ۱۰,۰۰۰ دلار می‌رسد. کارشناسان هم درحال بررسی تأثیر بالقوه‌ی به‌روزرسانی ۲.۰ در پیش‌بینی قیمت اتریوم هستند.

Trading Beasts

Trading Beasts پیش‌بینی خود را از اتریوم براساس تجزیه‌وتحلیل داده‌های تاریخی و روندهای فعلی انجام می‌دهد. Trading Beasts معتقد است که اتریوم در محدوده ۱,۶۲۴ تا ۲,۱۴۷ دلار معامله خواهد شد. در نهایت از میانگین قیمت معاملاتی ۱,۹۵۴ دلار فراتر خواهد رفت.

Wallet Investor

داده‌های قیمتی اتریوم که توسط Wallet Investor ارائه‌شده است، براساس تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی شبکه عصبی است. Wallet Investor این پیش‌بینی را انجام داده که قیمت رمزارز به ۵,۵۰۰ دلار افزایش می‌یابد.

CoinPriceForecast.com

پیش‌بینی اتریوم توسط Coin Price Forecast براساس نظرات مختلف کارشناسان است. CoinPriceForecast.com پیش‌بینی کرده که میانگین قیمت اتریوم به ۳,۰۰۰ دلار می‌رسد.

DigitalCoinPrice

پیش‌بینی آژانس DigitalCoinPrice براساس تجزیه‌وتحلیل داده‌های تاریخی و روندهای فعلی است. DigitalCoinPrice پیش‌بینی کرده که انتظار می‌رود روندی صعودی در سال ۲۰۲۴ رخ دهد و اتریوم تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۴,۵۰۰ دلار افزایش پیدا کند.

Long Forecast

Long Forecast نیز عوامل اقتصادی و روان‌شناسی بازار را به‌عنوان پایه‌ی تحقیقات خود در نظر گرفته است. تحلیلگران بر این باورند که قیمت لحظه‌ ای اتریوم می‌تواند از ۱,۳۰۰ تا ۲,۰۰۰ دلار متغیر باشد. درعین‌حال، ارزش این رمزارز برای ژانویه‌ی ۲۰۲۴ در محدوده‌ی ۱,۳۰۲-۱,۴۹۸ دلار و برای دسامبر - ۱,۳۷۰-۱,۷۰۰ دلار پیش‌بینی‌شده است.

Pandaforecast.com

اطلاعات در مورد ارزش آینده اتریوم و قیمت لحظه‌ ای اتریوم از پورتال PandaForecast براساس پیش‌بینی شبکه‌های عصبی و تجزیه‌وتحلیل شاخص‌های تاریخی است. قیمت در سال 2024 در محدوده‌ی ۱,۵۰۰ تا ۲,۶۰۰ دلار حرکت خواهد کرد. براساس تحلیل‌های این منبع، در ماه آوریل قیمت اتریوم از سطح متوسط ۲,۰۹۵ دلار هم فراتر خواهد رفت.

قیمت لحظه‌ ای اتریوم در بیت 24

برای اطلاع از قیمت لحظه‌ ای اتریوم، می‌توانید از سایت بیت 24 استفاده کنید. بیت ۲۴ یک سامانه‌ی خریدوفروش ارزهای دیجیتال برای مبادله‌ی دارایی‌های دیجیتال و رمزارزهایی مانند بیت‌کوین، اتریوم، ریپل، لایت‌کوین، بیت‌کوین کش، تتر و سایر ارزهای دیجیتال با پول رایج ایران (ریال) است. این سامانه باهدف حذف واسطه‌ها، سهولت و امنیت در خریدوفروش را به دنبال داشته است. در این پلتفرم امکان خریدوفروش 24 ساعته نیز برای مشترکین وجود دارد.

آینده‌ی ارز دیجیتال اتریوم چگونه است؟ (پیش‌بینی 1403)

جمع‌بندی

به‌طور دقیق نمی‌توان قیمت رمزارز را در سال آتی پیش‌بینی کرد؛ اما براساس روند اتریوم تاکنون و سیر تاریخی آن و البته دیگر عوامل، آژانس‌هایی نظیر DigitalCoinPrice، PandaForecast و غیره پیش‌بینی‌هایی را از روند انجام داده‌اند. سایت بیت 24، بهترین مرجع برای اطلاع از اخبار مربوط به رمزارزها، معامله‌ی ارز دیجیتال در یک صرافی ایرانی و اطلاع از قیمت لحظه‌ ای اتریوم است که برای انجام هرکدام از این عوامل، می‌توانید به آن مراجعه کنید. در این پلتفرم، در 24 ساعت از شبانه‌روز امکان خریدوفروش وجود دارد.


آینده‌ی ارز دیجیتال اتریوم چگونه است؟ (پیش‌بینی 1403)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش کره شمالی به گزارش حقوق بشر آمریکا/ یک دسیسه سیاسی بود