چرا آیت‌الله شاهرودی در بیمارستان پروفسور سمیعی در آلمان بستری شد؟


چرا آیت‌الله شاهرودی در بیمارستان پروفسور سمیعی در آلمان بستری شد؟

رئیس مرکز تحقیقات سرطان در دانشگاه شهید بهشتی تهران درباره سفر محروم شاهرودی به آلمان توضیحاتی داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، رئیس مرکز تحقیقات سرطان در دانشکاه شهید بهشتی تهران در پاسخ به سوالی درباره اینکه از مقامات کشور کسی برای درمان سرطان از کشور خارج می‌شود، گفت: من ندیدم. اخیراً هم شنیده شد که آقای نیری (حسینعلی نیری، معاون سابق دیوان عالی کشور) برای درمان به آلمان رفتند که معلوم شد اشتباه بود، چند روز قبل هم خودم همسر یک وزیر را جراحی کردم.

محمد اسماعیل اکبری درباره بیماری مرحوم آیت‌الله شاهرودی که رئیس قوه قضائیه بود، ادامه داد: ایشان اول رفتند سراغ دکترهای گیاهی، بعد به ما مراجعه کردند، قرار گذاشتیم که عمل کنیم اما ایشان عمل نکردند، سه سال بعد حال‌شان بدتر شد، مراجعه که کردند برنامه این شد که شیمی درمانی و جراحی کنیم، بار اول که مراجعه کرده بودند شیمی درمانی هم نمی‌خواست. داماد ایشان گفت که در خارج با داروی غیرپزشکی درمان را پیگیری کنند، پیشنهاد چین را داده بودند، برای طب سوزنی در چین استخاره کردند که بد آمد اما در مقابل طب سوزنی آلمان خوب آمد، به آلمان رفتند و سه روز و نصفی آلمان بیشتر نماندند، چراکه آن دکتر در آلمان گفته بود با کار ما نمی‌شود برای این بیماری اقدامی کرد.

او درباره اینکه آیا ایشان در بیمارستان دکتر سمیعی بستری نشدند، افزود: خیر بستری نشدند. بعد از طب سوزنی چون‌که ویزای ایشان برای خارج شدن از آلمان مشکل داشت، پروفسور سمیعی ایشان را بردند بیمارستان و بعد از یکی دو روز برگشتند ایران، وقتی ایران برگشتند به من مراجعه کردند اما من دیگر عمل نکردم چراکه نتیجه‌ای نداشت، گفتند چه‌کسی عمل می‌کند ارجاع دادم به دکتر فاضلی که پزشک قابل احترام و از من ۱۰ سال جوان‌تر است.

منبع : خبر آنلاین
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم