رئیس‌جمهور عازم سیستان و بلوچستان شد


رئیس‌جمهور عازم سیستان و بلوچستان شد

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت ، اظهار کرد: رئیس جمهور به منظور سرکشی میدانی از وضعیت سیستان و بلوچستان عازم این استان شد. وی در ادامه گفت: در جلسه امروز دولت،...

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت ، اظهار کرد: رئیس جمهور به منظور سرکشی میدانی از وضعیت سیستان و بلوچستان عازم این استان شد.

وی در ادامه گفت: در جلسه امروز دولت، بیشترین گزارش وزرا اختصاص پیدا کرد به وضعیت امدادرسانی به مردم سیستان و بلوچستان . برخی وزرا از جمله وزیر کشور، راه و شهرسازی و نیرو در خصوص امداد رسانی به سیستان و بلوچستان گزارش هایی از اقدامات دستگاه خود ارائه دادند. رئیس جمهور دستور و تاکید مجدد داشت که از همه ظرفیت ها برای امدادرسانی و پیشگیری از حوادث مشابه استفاده شود.

سخنگوی دولت افزود: گزارش های دیگری از روندهای تأمین امنیت و سلامت و ایجاد و بهره برداری از زیرساخت های الکترونیکی در برگزاری انتخابات توسط وزیر کشور ارائه شد. در خصوص سفر رئیس جمهور به الجزایر و حضور در اجلاسیه همکاری کشورهای صادرکننده گاز گزارش بسیار خوبی ارائه شد. وزرات نفت موفق شده است که جایگاه نخست را در جمع آوری گازهای مشعل در بین همه اعضای این اجلاسیه داشته باشد که از جهت زیست محیطی و جلوگیری از هدررفت منابع بسیار حایز اهمیت است. همچنین وزارت نفت دربین کشورهای صادرکننده گاز، رتبه نخست در افزایش نرخ تولید گاز را داشته است. میانگین رشد تولید گاز در بین این کشورها حدود ۲.۵ درصد بوده که این عدد در خصوص ایران ۵ درصد است.

بهادری جهرمی با اشاره به مصوبات جلسه هیات دولت نیز خاطرنشان کرد: سازمان برنامه و بودجه برای برخی اختلافات بین پیمانکاران طرح های عمرانی و دستگاه های اجرایی پیشنهاد ارجاع به داوری داده بود که بیش از ۳۰ مورد بود و امروز هیات وزیران با این پیشنهاد موافقت کرد تا این اختلاف ها به سرعت حل شود. مصوبه دیگر هیات وزیران مربوط به موافقت با پیشنهاد وزیر علوم برای صدور مجوز برگزاری دومین اجلاس وزرای علوم و فناوری کشورهای اسلامی بود. این اجلاس به میزبانی وزار ت علوم در سال ۱۴۰۳ برگزار می شود.


رئیس‌جمهور عازم سیستان و بلوچستان شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش کره شمالی به گزارش حقوق بشر آمریکا/ یک دسیسه سیاسی بود