آیت الله رئیسی برای بازدید میدانی از وضعیت سیل‌زدگان عازم سیستان و بلوچستان شد


آیت الله رئیسی برای بازدید میدانی از وضعیت سیل‌زدگان عازم سیستان و بلوچستان شد

سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور برای بازدید میدانی از وضعیت سیل‌زدگان عازم سیستان و بلوچستان شد.

آیت الله رئیسی برای بازدید میدانی از وضعیت سیل‌زدگان عازم سیستان و بلوچستان شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز (چهارشنبه،‌ 16 اسفندماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: جلسه هیأت دولت امروز به ریاست رییس‌جمهور تشکیل شد.


وی افزود: در ابتدای هیئت جلسه اعضای محترم هیئت وزیران گزارشی از موضوعات هفته‌های جاری ارائه دادند که در صدر آن بیشترین زمان به گزارشی در خصوص وضعیت امدادرسانی به هم‌میهنان عزیز ما در سیستان و بلوچستان از سوی وزیر کشور ارائه شد.


سخنگوی دولت گفت: وزیر راه و شهرسازی در خصوص فعال شدن راه‌ها و احیای دوباره مسیرهای مواصلاتی گزارش داد. همچنین سایر وزرای دولت نیز بنا بر حوزه‌های فعالیت خود گزارش‌هایی را در این خصوص ارائه کردند.


وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور مجدداً به همه دستگاه‌های اجرایی تاکید کردند تا همه ظرفیت‌ها را برای سرعت بخشی به امدادرسانی و هم تلاش در جهت پیشگیری از موارد مشابه و آماده‌سازی در این موارد دستور دادند.


بهادری جهرمی اظهار کرد: آقای رئیس جمهور امروز جلسه هیئت دولت را زودتر ترک کردند تا بتوانند سرکشی میدانی از وضعیت امدادرسانی و کمک به سیل زدگان عزیز استان سیستان و بلوچستان داشته باشند و در این راستا، عازم این استان شدند.


وی افزود: گزارش‌های دیگری نیز در جلسه امروز هیئت دولت از روندهای تامین امنیت سلامت و ایجاد و بهره‌برداری از زیرساخت‌های الکترونیکی در برگزاری انتخابات از سوی وزیر کشور به عنوان رئیس مجموعه متولی انتخابات کشور ارائه شد.


سخنگوی دولت تصریح کردک همچنین در خصوص سفر رئیس‌جمهور به الجزایر و شرکت در اجلاسیه سازمان همکاری کشورهای صادر کننده گاز نیز گزارش بسیار خوبی ارائه شد. وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران موفق شد تا به عنوان رکورددار جایگاه نخست را در جمع آوری گازهای مشعل در بین همه اعضای این سازمان داشته باشد که از سوی این نهاد مورد تقدیر قرار گرفت./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!