جوانان هلال احمر از وسط سیلاب سیستان و بلوچستان: بلاگرها درد مردم را زیاد نکنید/ هموطن کنارتیم


جوانان هلال احمر از وسط سیلاب سیستان و بلوچستان: بلاگرها درد مردم را زیاد نکنید/ هموطن کنارتیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر که این روزها میان سیلاب و ویرانی در حال کمک به هموطنان سیستان و بلوچستان هستند اینگونه پیام دادند: بلاگرها...

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر که این روزها میان سیلاب و ویرانی در حال کمک به هموطنان سیستان و بلوچستان هستند اینگونه پیام دادند: بلاگرها درد مردم را برای جذب فالوور بیشتر نکنند.

این امدادگران بلند تاکید کردند: هموطن در کنارتیم!

اطلاعیه هلال احمر

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای، آخرین جزئیات و آمار خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان و همچنین شماره حساب این جمعیت برای دریافت کمک‌های مردمی‌به هموطنان آسیب‌دیده را تشریح کرد.

متن اطلاعیه جمعیت هلال‌احمر در خصوص آخرین آمار خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان و همچنین راه‌های کمک به هموطنان سیل‌زده به شرح زیر است:

1- از روز هفتم اسفندماه بارش‌ها در سیستان و بلوچستان آغاز شد و به مرور شدت گرفت.

2- بارش‌ها منجر به آبگرفتگی در 14 شهرستان استان و همچنین آسیب به پل‌ها، راه‌های ارتباطی و آبگرفتگی منازل در جنوب سیستان و بلوچستان شد. به 560 روستا امدادرسانی شده است.

3- امدادگران هلال‌احمر تاکنون به 28 هزار و 206 نفر امدادرسانی کرده‌اند.

4- با تلاش امدادگران، 3644 نفر اسکان اضطراری پیدا کردند، 91 نفر از سیلاب رهاسازی شده اند.

5- تاکنون 40 سورتی پرواز بالگرد هلال‌احمر در مناطق محاصره در سیل انجام و 10 هزار بسته غذایی و 30 هزار بطری آب، بین متاثرین از سیلاب توزیع شده است.

6- با کمک هلال‌احمر استان‌های معین، 33 محموله اقلام زیستی، امدادی و غذایی تاکنون به استان ارسال شده است.

7- علاوه بر نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر استان سیستان و بلوچستان، نیرو‌های هلال‌احمر 5 استان خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، یزد، کرمان و بوشهر برای کمک به حادثه دیدگان به منطقه اعزام شده اند.

8- 2 فروند بالگرد جمعیت هلال‌احمر در حال کمک‌رسانی و توزیع اقلام غذایی و امدادی در مناطقی هستند که بر اثر سیل، دسترسی به آنها ممکن نیست.

9- در حال حاضر 2419 نیروی عملیاتی و 503 نفر پرسنل کادر، در قالب 579 تیم و با استفاده از 560 دستگاه خودرو امدادی در حال خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان هستند.

10-ارائه خدمات امدادی در جنوب سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد.

11- عموم هموطنان نوع‌دوست می‌توانند کمک هاى نقدى خود به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان را از طریق شماره گیری کد دستورى #١*١١٢* و یا واریز به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به شبای IR940100004101034741666662 به نام جمعیت هلال احمر جمهورى اسلامى ایران، واریز کنند.


جوانان هلال احمر از وسط سیلاب سیستان و بلوچستان: بلاگرها درد مردم را زیاد نکنید/ هموطن کنارتیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید