واکنش اسرائیل به تداوم هشدارهای آلمان به شهروندان برای سفر به سرزمین‌های اشغالی


واکنش اسرائیل به تداوم هشدارهای آلمان به شهروندان برای سفر به سرزمین‌های اشغالی

وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی این مسئله که هشدارهای سفر وزارت خارجه آلمان برای سفر شهروندان به سرزمین‌های اشغالی همچنان بر قوت خود باقی است را بی اساس خوانده و خواستار لغو آن شد.

واکنش اسرائیل به تداوم هشدارهای آلمان به شهروندان برای سفر به سرزمین‌های اشغالی

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از هفته نامه "اشپیگل"، رژیم صهیونیستی به شدت از هشدار وزارت خارجه آلمان درباره سفر شهروندان به سرزمین های اشغالی عصبانی است.

حائم کاتز، وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی، هشدار سفر وزارت امور خارجه آلمان به شهروندان را که هنوز به قوت خود باقی است، بی اساس توصیف کرده است. وی در این باره گفت: نمی دانم چرا هنوز این هشدار سفر وجود دارد؟ کاتز در یک نمایشگاه گردشگری در برلین گفت: مناطق توریستی اسرائیل امن هستند. وی تاکید کرد که تمام تلاش خود را برای اطمینان از لغو این هشدار سفر انجام خواهد داد. اسرائیل از زمان حمله جنبش مقاومت فلسطین حماس در 7 اکتبر در وضعیت جنگی قرار دارد. تعداد گردشگران در سرزمین های اشغالی به ویژه از آلمان بسیار کاهش یافته است.

تا قبل از حمله حماس در پاییز، روزانه به طور متوسط ​​13000 گردشگر از سراسر جهان وارد سرزمین های اشغالی می شدند. پس از آن، گردشگری در این منطقه عملاً متوقف شد. به گفته وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی اخیراً به طور متوسط ​​روزانه 2700 گردشگر ورودی وجود دارد و در میان مدت انتظار داریم دوباره 9000 تا 10000 گردشگر ورودی وجود داشته باشند. به گفته این وزیر اسرائیلی، مسافران از آلمان نیز می‌آیند، البته به صورت قطره‌ای.

وزارت امور خارجه آلمان از اواسط اکتبر نسبت به سفر شهروندان به سرزمین های اشغالی و سرزمین های فلسطینی هشدار داده است. در توصیه سفر در حال حاضر وزارت خارجه آلمان به شهروندان آمده است: "پرتاب موشک از غزه به تمام نقاط اسرائیل، از جمله تل آویو و اورشلیم، ادامه دارد و وضعیت به شدت بی ثبات است." گسترش درگیری را نمی توان رد کرد.

فرودگاه بین‌المللی بن گوریون در نزدیکی تل آویو باز است. با این حال، بسیاری از خطوط هوایی در نتیجه جنگ غزه که از آن زمان تاکنون ادامه دارد، پیشنهادات پرواز خود را کاهش داده یا متوقف کرده‌اند. البته به ادعای دفتر حمل و نقل دولتی رژیم صهیونیستی، تعداد پروازهای موجود در حال حاضر دوباره در حال افزایش است. بر این اساس در حال حاضر 28 پرواز مستقیم در هفته از آلمان انجام می شود و پیش بینی می شود که در طول فصل بهار این پروازها به میزان قابل توجهی افزایش یابد./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم