سرقت 120 میلیاردی 2 سارق حرفه ای از 7 خانه در اصفهان + جزییات


سرقت 120 میلیاردی 2 سارق حرفه ای از 7 خانه در اصفهان + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در این خصوص اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر اصفهان موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان...

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در این خصوص اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر اصفهان موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی‌های میدانی و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌ها، ردپای دو سارق سابقه‌دار را در این سرقت‌ها به دست آوردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان، مخفیگاه متهمان در شهر اصفهان شناسایی و در عملیاتی ضربتی هر دو متهم دستگیر و بخشی از اموال مسروقه به همراه آلات و ادوات سرقت از آنها کشف شد.

وی با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده در تحقیقات انجام شده تاکنون به هفت فقره سرقت منزل به ارزش 120 میلیارد ریال اعتراف کرده‌اند، گفت: تحقیقات در خصوص سایر سرقت‌های احتمالی از این سارقان همچنان ادامه دارد.


سرقت 120 میلیاردی 2 سارق حرفه ای از 7 خانه در اصفهان + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!