کره، روسیه و آلمان خریداران آب‌سنگین ایران هستند


کره، روسیه و آلمان خریداران آب‌سنگین ایران هستند

علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی در همایش روایت پیشرفت ۴۰ سالگی دانشگاه جامع امام حسین (ع) از تمایل کشورهای اروپایی برای خرید آب سنگین از ایران خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی در همایش روایت پیشرفت ۴۰ سالگی دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: در حوزه اقتصادی هر روز یک تحریم و یک هجمه به ما صورت می‌گیرد. در حوزه حقوق بشر و امثالهم شاهدیم که غرب به عنوان یک سلاح از آن در مقابل هر کشور که در پازل خودش حرکت نمی‌کند، استفاده می‌کند.

بخش‌هایی از اظهارات احمدیان را در ادامه می‌خوانید:

اصولا ستون اصلی امنیت ملی ما مردم هستند، انتخابات مصداق اقتدار و امنیت ملی ما است، ما تقریبا بدون مردم از امنیت ملی در هیچ حوزه‌ای برخوردار نیستیم، انقلاب اسلامی توسط مردم به پیروزی رسید و تا کنون هر جا که مردم بوده اند توفیق داشته ایم، سپاه هم با مردم شکل گرفت.

سپاه هم با مردم گرفته خورده است و بدون حضور و پشتیبانی مردم هیچ توفیقی نمی‌توانست کسب کند، ما در گذشته تصورمان از مردم این بود که باید زندگی مان شبیه مردم باشد، در صورتی که بخش عمده مردمی بودن سپاه پاسداران در دفاع مقدس رقم خورد

تصور نکنید که فقط روسیه به دنبال تجهیزات دفاعی ایران هستند، خیلی از کشور‌ها به دنبال خرید سلاح‌ها و تجهیزات ایران هستند، کره، روسیه آلمان و بسیاری از کشور‌ها درصدد خرید آب سنگین ایران هستند.

چون طبق گزارش آمریکایی‌ها بهترین کیفیت آب سنگین دنیا را ایران دارند، ما باید تولید علم را به تولید ثروت مبدل کنیم، به طور مثال در حوزه کشاورزی اساتیدی در حال انجام اقدامات بزرگی هستند که سپاه باید از این عزیزان حمایت کند.

ما در جنگ اگر می‌خواستیم طبق عرف نیرو‌های مسلح جهانی عمل کنیم قطعاً توفیقی کسب نمی‌کردیم، ما باید در میدان عمل تجربه کسب کنیم و تا به توفیق برسیم.

منبع : خبرگزاری دانشجو
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم