کشف 15 تن آهن احتکار شده در خمینی شهر


کشف 15 تن آهن احتکار شده در خمینی شهر

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در راستای طرح مقابله با احتکار کالا و در پی کسب اخباری مبنی بر اقدام مجرمانه فردی در خصوص نگهداری و احتکار آهن آلات در یکی ازانبارهای...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: در راستای طرح مقابله با احتکار کالا و در پی کسب اخباری مبنی بر اقدام مجرمانه فردی در خصوص نگهداری و احتکار آهن آلات در یکی ازانبارهای سطح شهرستان خمینی شهر ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران با تحقیقات و بررسی های انجام شده موفق به شناسایی انبار مذکور شده که ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به آنجا اعزام و در بازرسی صورت گرفته از محل ،15 تن آهن آلات که به صورت غیر قانونی و بدون مجوز نگهداری می شد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش آهن آلات کشف شده بیش از 3 میلیارد ریال برآورد شده تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

اصفهان/ بهمن راعی


کشف 15 تن آهن احتکار شده در خمینی شهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رشیدی کوچی: رئیسی با یک خط، می‌تواند فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند، چون نمی‌خ...