از هالند و کین عذرخواهی می‌کنم


از هالند و کین عذرخواهی می‌کنم

ریو فردیناند با تمجید از کیلیان امباپه درباره مقایسه او با بازیکنانی مانند هری کین، ارلینگ هالند و تیری آنری صحبت کرد.

کیلیان امباپه قرار است در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید بپیوندد. ریو فردیناند این بازیکن فرانسوی را بالاتر از ارلینگ هالند و هری کین قرار داده است.

امباپه که در ابتدای این فصل به باشگاه‌های بزرگ زیادی لینک شده بود، چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل از پاری سن ژرمن جدا شود. هنوز مقصد بعدی او به‌صورت رسمی اعلام نشده اما همه منابع معتبر ورزشی اینکه او فصل بعد بازیکن رئال مادرید خواهد بود را اعلام کرده‌اند.

از هالند و کین عذرخواهی می‌کنم

این بازیکن ۲۵ ساله تاکنون دورانی چشم‌گیر داشته. قهرمانی با فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و سپس هت‌تریک در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ با وجود شکست در ضربات پنالتی مقابل آرژانتین.

امباپه در دوران حضورش در پی‌اس‌جی چندین افتخار تیمی و فردی کسب کرده است اما دوران او در این باشگاه به گونه‌ای پیش رفته که نمی‌توان آن را کاملاً موفق دانست.

فردیناند در مورد مقایسه او با تیری آنری، اسطوره فرانسوی، مقصد بعدی‌ ستاره پاری سن ژرمن را عامل مهمی برای پیدا شدن جواب این سوال می‌داند. او در پاسخ به سوال «امباپه بهتر است یا تیری آنری؟» پاسخ داد: «الان نمی‌توانم بگویم. حرکت بعدی او و نحوه سازگاری او با لیگ جدیدی که در آن بازی خواهد کرد، عامل قطعی‌ای برای پاسخ به این سوال خواهد بود. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است اما آنری در شرایط سخت‌تری بازی کرده و امباپه اگر می‌خواهد ثابت کند بازیکن بهتری است باید در رئال و تحت فشار بازی‌ها و حواشی آنجا موفق شود. در این صورت می‌توانیم بگوییم چه کسی بهتر است.»

با این حال ستاره سابق منچستر یونایتد، امباپه را بهتر از هری کین و ارلینگ هالند می‌داند. او در این مورد گفت: «همه آنها عالی هستند اما به هالند و کین باید بگویم متاسفم، امباپه بهتر است. من هر روز برای تماشای تمرین او پول می‌دادم چه برسد به تماشای بازی‌اش در یک مسابقه. من می‌توانم توپ را در دفاع چپ به او بدهم و او برود گل بزند. در هر جای زمین او می‌تواند این کار را انجام دهد، اما کین و هالند نه.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی