ادعای ستاره لیورپول درباره مغزش


ادعای ستاره لیورپول درباره مغزش

الکسیس مک آلیستر، هافبک لیورپول، معتقد است پس از پشت سر گذاشتن چند سال سخت از زندگی در لیورپول لذت می‌برد و سعی می‌کند داخل زمین از 200 درصد مغزش استفاده کند.

الکسیس مک آلیستر از کسب جام اتحادیه با لیورپول خوشحال است و تلاش می‌کند در ترکیب این تیم به بهترین شکل ممکن از توانایی‌های فردی خود استفاده کند.

لیورپول در بازی دور رفت یک هشتم نهایی لیگ اروپا فرداشب میهمان اسپارتا پراگ خواهد بود.

مک آلیستر در نشست خبری پیش از این بازی گفت:"انتظار بازی بسیار سختی را داریم. می‌دانیم که آنها در خانه شکست ناپذیر هستند، این تایید می‌کند که آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند. چند ویدیو از بازی آن‌ها دیده‌ایم و می‌دانیم که چه می‌کنند اما باید روی خودمان تمرکز کنیم. اگر روی خودمان تمرکز کنیم، شانس بردن داریم و این چیزی است که می‌خواهیم. آن‌ها قطعا تیم بسیار خوبی هستند و بازی فردا نبرد بزرگی خواهد بود.

کسب مدال قهرمانی جام اتحادیه؟

من آن مدال را در جایی امن قرار داده‌ام. این قهرمانی برای من بسیار ویژه بود، اولین جام من با لیورپول بود، بنابراین من آن را در خانه نگه می‌دارم و سعی می‌کنم هر روز با تماشای آن لذتی می برم.

ارتباط با داروین نونیز؟

رابطه من با داروین بسیار خوب است. البته، از اولین باری که با هم ملاقات کردیم، می‌توانستید ارتباط بین ما را خارج از زمین ببینید. در زمین البته ما سعی می‌کنیم به هم متصل باشیم. او مرد شگفت انگیزی است، خیلی خوب کار می‌کند و به همین دلیل برای او بسیار خوشحالم. گاهی اوقات می‌شنوم که مردم می‌گویند من خیلی به او کمک می‌کنم اما این درست نیست. او خیلی خوب تمرین می کند، خیلی سخت کار می‌کند و به همین دلیل گل می زند و برای این تیم مهم است.

ادعای ستاره لیورپول درباره مغزش

صحبت‌های کلوپ در مورد شما در رابطه با حفظ آرامش و خونسردی در زمین؟

نمی‌دانم، من فقط فوتبال بازی می‌کنم. آن چیزی است که من دوستش دارم. با اینکه جوان هستم اما برای مدتی طولانی‌ است که فوتبال بازی می‌کنم. تجربه قطعا کمک می‌کند و برای من مهم است که در زمین بازی فکر کنم. شما باید ببینید هم تیمی‌هایتان کجا هستند و وقتی توپ را در اختیار دارید باید تلاش کنید و بهترین تصمیم را بگیرید. این چیزی است که من سعی می‌کنم انجام دهم. نمی‌دانم آرام به نظر می‌رسم یا نه، اما می‌توانم به شما بگویم مغزم 200 درصد کار می‌کند!

اتفاقات چند سال گذشته؟

چند سال گذشته برای من دیوانه کننده و در عین حال سخت بوده است. روزهای سختی را پشت سر گذاشتم و در آن زمان واقعاً به خودم ایمان داشتم. خیلی مهم بود که خانواده‌ام را هم در کنار خود داشته باشم. البته بعد از آن جام جهانی را بردم، این کار آسانی نیست و این چیزی است که به آن افتخار می‌کنم. اکنون در باشگاهی مانند لیورپول زندگی می‌کنم، این شگفت انگیز است. هر بازیکن و هر فردی باید لحظات خوب و بدی را پشت سر بگذارد، اکنون در زمانی هستم که واقعا از زندگی‌ام لذت می‌برم، بنابراین از دوران حرفه‌ای خودم تا اینجای کار بسیار بسیار راضی هستم و از آن لذت می‌برم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری