ادعای ستاره فوتبال جهان درباره جام جهانی عربستان در 2034


ادعای ستاره فوتبال جهان درباره جام جهانی عربستان در 2034

ریاض محرز، ستاره الاهلی، معتقد است که جام جهانی 2034 در خاک عربستان بهترین جام جهانی تاریخ خواهد بود.

فیفا برای اولین بار در تاریخ، میزبانی جام جهانی ۲۰۳۴ را به پادشاهی عربستان سعودی محول کرده است. اتفاقی بزرگ و بی سابقه در منطقه خاورمیانه که واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشته است. بسیاری معتقدند این کشور به دلیل قوانین ضد حقوق بشر نباید با گرفتن این میزبانی‌ها تایید شود و دیگرانی به دلیل تنوع بیشتر در کشورهای میزبان و سرمایه این کشور برای فوتبال این مسئله را گامی رو به جلو می‌دانند.

محرز از حامیان این رخداد است و در خصوص این موضوع در اظهاراتی که در توییتر رسمی لیگ عربستان منتشر شد گفت: "معتقدم جام جهانی 2034 عربستان بهترین جام تاریخ خواهد بود.

ادعای ستاره فوتبال جهان درباره جام جهانی عربستان در 2034

ما از همه اتفاقات بزرگی که در این کشور بزرگ رخ خواهد داد خوشحال می‌شویم و شک نداریم دوره 2034 به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد، زیرا عربستان سعودی در حال حاضر بهترین قابلیت‌ها و امکانات را دارد.

این اتفاق پس از سال‌ها انتظار رخ می‌دهد و در آن زمان ما حرفه خود را به پایان رسانده‌ایم و از هر کجای دنیا این رویداد بزرگ را تماشا خواهیم کرد.

من افتخار می‌کنم که بخشی از این پروژه جاه طلبانه و فوق العاده هستم. وقتی برای اولین بار به اینجا آمدم، هدفم کمک به رشد لیگ داخلی این کشور بود. "

محرز در ابتدای فصل جاری با مبلغ 35 میلیون یورو از منچسترسیتی به الاهلی جده پیوست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بلایی که ناخن کاشت سرتان می آورد / راهکار پیشگیری و درمان قارچ کاشت ناخن + فیلم